Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات پاکسازی در مناطق آلوده به مین شهرستان سردشت از اوایل اردیبهشت سالجاری آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، مسئول اکیپ پاکسازی مناطق آلوده به مین در استان با بیان اینکه عملیات پاکسازی در مناطق آلوده به مین شهرستان سردشت از اوایل اردیبهشت سالجاری آغاز شده ، گفت : عملیات پاکسازی با 18 تیم 2 نفره به صورت مکانیزه و دستی اجرا می شود که تاکنون بیش از 1 هزار و 700 نوع مین باقیمانده از دوران دفاع مقدس اعم از ام 14 ، ام 16 ، ام 18 ، والمر ، پدالی ، مرصاد و انواع خمپاره های عمل نکرده کشف و طی 5 مرحله منهدم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی موسایی افزود : در مدت 4 سال متوالی بیش از 500 هکتار از مناطق آلوده به مین شهرستان سردشت پاکسازی شده است واین روند همچنان ادامه دارد.

او گفت عملیات پاکسازی تا زمانیکه شرایط جوی مساعد باشد ادامه خواهد داشت.

مناطق بلفت و دوپازه در 15 کیلومتری سردشت و نزدیک به مرز کشور عراق واقع شده که از مناطق استراتژیکی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند و بسیاری از عملیات مهم همچون نصر 7 در این مناطق رخ داده است. دانلود


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام میرزایی با تسلیت شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: باید به موضوع مهدویت به صورت گسترده در جامعه پرداخت شود و تبدیل به بحث روز باشد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید اگر به مباحث مهدویت پرداخت شود در دوران غیبت به وظیفه خود در قبال امام زمان(عج) آشنا می‌شویم و با توجه به اینکه هم اکنون دسترسی به امام معصوم و کامل و خلیفه الله وجود ندارد باید وظیفه خود را در زمان غیبت بدانیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) آذربایجان‌غربی گفت: برخی ادعا دارند که در زمان غیبت، وظیفه خاصی نداشته بلکه همانند دوران بنی‌عباس و بنی‌امیه اعتقاد دارند که وظیفه شیعه، تقیه است در حالی که شیعیان باید نسبت به اتفاقات و مسائل پیرامونی و بین‌المللی وظیفه داشته باشند و بنابراین باید آمادگی ظهور در مردم ایجاد شود که این مسئله به تاخیر نیافتد.

وی افزود: بی‌شک اگر در زمینه مهدویت بحث کنیم هم از لحاظ روایی و آیات قرآن و از نظر عقلی، وظیفه ما در دوران غیبت، زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور است نه اینکه بشینیم تا امام زمان آمده و تمامی مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: باید از خود سؤال کرد که اگر نیروی تربیت و یارانی پرورش نیافته باشد و اگر آمادگی در مردم ایجاد نشود، امام زمان چگونه می‌تواند وظیفه خطیر و بزرگی که بر عهده ایشان گذاشته تا حکومت جهانی واحد عدالت‌گستر و مبارزه با تمام مستکبران و ظالمان عالم و محو و نابودی استکبار است را به پیش ببرد و بی‌تردید به تنهایی این کار امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد