Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:29:57 GMT

منصوریان: جباری در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۵۰۷۲

منصوریان: جباری در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تیمش را آماده رویارویی با آبی‌پوشان خوزستانی دانست و گفت: از هواداران دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند تا بازی قشنگ و با لذتی را ببینند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران - استقلال خوزستان، اظهار داشت: خوشحالم در اولین نشست خبری‌ام حضور پیدا کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا تولد امام رضا (ع) را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم و خوشحالم در چنین روز خوبی با استقلال خوزستان بازی داریم. از لحاظ بدنی و تاکتیکی شرایط ایده‌آلی داریم و آماده دیدار مقابل استقلال خوزستان هستیم.

جباری در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست
وی در مورد وضعیت مجتبی جباری تصریح کرد: مجتبی بدنسازی را با ما شروع کرد و می‌دانید که همه بازیکنان بزرگ زمانی که یک دهه را پشت سر می‌گذارند، قطعاً با مصدومیت‌هایی روبه‌رو می‌شوند. مجتبی چهار سال در قطر به راحتی بازی کرد و الحمدلله پله‌های بدنی را پشت سر می‌گذارد. او در تمرینات یکی از بهترین نفرات ماست. قطع به یقین مجتبی می‌تواند در ادامه فصل در بازی‌های پشت سر هم برای قرار گرفتن در ترکیب به ما کمک کند. باید از تجربه او برای جوانان و همچنین پرستیژش در زمین به‌عنوان لیدر و رهبر استفاده کنیم.

روش تمرینات ما و تیم ملی به یک شکل است
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره وضعیت مصدومان تیمش عنوان کرد: سه بازیکن محروم به ما برگشتند و اگر کادرفنی تشخیص بدهد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. به ما قول دادند فرشید اسماعیلی و فرشید باقری بعد از بازی با استقلال خوزستان به تمرینات اضافه شوند. پادوانی هم یکی دو روز است که تمریناتش را شروع کرده است. امید ابراهیمی هم مصدوم است، اما به ما خبر دادند که تمرینات بدنسازی‌اش را با کادر تیم ملی شروع کرده است. برای ما فرقی نمی‌کند که با گروه تیم ملی تمرین کند یا با ما، چرا که روش تمرینات ما به یک شکل است. مطمئناً با اضافه شدن مصدومان تیم قدرتمندی خواهیم داشت.

فکر کردن به اتفاقات هفته گذشته مرا اذیت می‌کند
منصوریان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه تیمش در هفته گذشته لیگ را با شکست آغاز کرد و برای بازی دوم چه تغییری کرده است، گفت: نمی‌خواهم در مورد مسائل هفته گذشته صحبت کنم. فکر کردن به آن مرا اذیت می‌کند. من به آن اتفاقات به‌عنوان یک اتفاق نگاه می‌کنم. از هواداران می‌خواهم با حوصله و آرامش در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا از استقلال مورد علاقه منصوریان حمایت کنند، می‌خواهیم استقلالی را نشان دهیم که هواداران به آن علاقه دارند، تیمی که در جریان بازی ریتم گرفته و کاری را که بخواهیم انجام دهیم. قول می‌دهم که استقلال خوبی را ببینند و هفته‌های بعد هم بهتر خواهد شد. ما در جذب بازیکنان دقت کردیم و بازیکنانی گرفتیم که هواداران خاطرات خوبی از آنها داشتند، بازیکنانی که با روش تاکتیکی ما آشنا هستند، از هواداران دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند تا بازی قشنگ و با لذتی را ببینند.

استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است
وی در مورد تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: به عبدالله ویسی دوست عزیزم خوش‌آمد می‌گویم. استخوان‌بندی استقلال خوزستان مانند دو فصل گذشته است که قهرمان شد، بازیکنانی چون کولی‌بالی، نصاری و دورقی به تیم اضافه شدند و اگر اشتباه نکنم تنها مهدی رحیم‌زهیوی، طیبی و حسن بیت‌سعید از این تیم جدا شده‌اند، استقلال خوزستان تیمی استخوان‌دار است و در گرمای شدید برابر تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد، بنابراین ما باید باهوش بازی کنیم. ویسی را کاملا می‌شناسیم و سعی و تلاش ما این است که در کنار یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که به چهار بازیکن محرومش اجازه نداده تا در دربی امیدها حضور داشته باشند، گفت: تا زمان بازی این بازیکنان از محرومیت درنیامده بودند. تیم امید زیر نظر محمد نوازی شرایط خوبی را طی می‌کند و دوران پوست‌اندازی را می‌گذراند. برای آنها بازیکنان خوبی جذب کردیم و محمد نوازی هم مسلط کارش را انجام می‌دهد. او به‌عنوان کادرفنی هفته‌ای دو روز به تیم اضافه می‌شود تا با اهداف تاکتیکی یکسان پیش برویم. ما با این شرایط قصد داریم تا بازیکنانی که از تیم امید که آن را من تیم «ب» می‌نامم به بزرگسالان اضافه می‌شوند دچار مشکل نشوند ضمن اینکه باید بگویم حسین حیدری و فردین نجفی در تیم امیدها بازی کردند.

وی در پایان به شوخی گفت: نذر کردم که بتوانم در کنفرانس‌ها یک روز زودتر حاضر شوم!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند

سرمربی موقت تراکتور می‌گوید صادقانه به این تیم آمده تا کار کند و به دنبال پست و مقام نیست.

به گزارش مشرق، حمید مطهری، سرمربی موقت تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال درمورد حساسیت بازی مقابل استقلال گفت: درمورد مربیگری پرسیدید، من در کنفرانس قبلی هم گفتم، من صادقانه آمده‌ام تا کار کنم، دنبال پست و مقام نیستم. شرایط سختی بود، شاید خیلی‌ها قبول نمی‌کردند که در این شرایط به تراکتور بیایند. ولی من آمدم چون حرفه‌ای این کار هستم و هر جا که بودم می‌توانید بپرسید در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام و کار کرده‌ام و هیچ اتفاق خاصی نیست. تکلیف من این است که وظیفه فنی تیم را دارم و باید کارها را جلو ببرم. سعی می‌کنم به عنوان یک آدم حرفه‌ای کارم و تیم را جلو ببرم. خیلی درگیر این موضوعات نیستیم. همیشه به هواداران احترام گذاشتیم. خدا شاهد است در بازی قبلی نمی‌دانستم که در رختکن فیلمبرداری می‌شود، به بازیکنان گفتم شما بجنگید، قوی کار کنید، هوادار پشت شما می‌ایستد، بنابراین سعی می‌کنیم که ارتباط خوبی با هواداران داشته باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

"تفکرات شما در تیم پیاده می‌شود یا از بیرون به شما دیکته می‌شود؟" مربی تراکتور در این خصوص گفت: آقای گل محمدی عزیزمن، بزرگتر من و به عنوان فنی‌ترین مربی، چه من در پرسپولیس و چه جای دیگر بوده‌ام همیشه ارتباط داشتم ولی الان مسئولیت فنی تیم برعهده من است.

او افزود: این پنجمین روزی است که در تراکتور حضور دارم و قبل از بازی با ذوب آهن تمام تلاشم را کردم که تیم را بهترین شرایط روحی برسانم. با توجه به نتایجی که قبل از آمدن من گرفته شده بود، واقعا تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشت، بازیکنان کمک کردند و من هم با کادرفنی تمام توانم را گذاشتم هم از لحاظ فنی و ذهنی تیم را آماده کردیم. بازیکنان ما آماده یک بازی بزرگ هستند و قبلاً هم تراکتور ثابت کرده که یک تیم بزرگ و با اصالت است. استقلال هم تیم قابل احترامی است و انگیزه برای قهرمانی دارد. نباید از این غافل شویم که ما هم تراکتور هستیم، یک تیم بسیار بزرگ.

مطهری درمورد اینکه حساسیت این بازی روی انگیزه تراکتور اثر می‌گذارد یا نه، گفت: در رابطه با موضوع قهرمانی، تراکتور تیم بزرگی است، ما برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم. می جنگیم و اصلا هم نگاهی به جدول نخواهیم داشت. ما خودمان ملوان را پشت سر داریم و وضعیت ما به خطر می‌افتد. بنابراین با حداکثر انرژی این بازی را شروع می‌کنیم و برای خودمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی موقت تراکتور ادامه داد: یک مقدار زمان می‌برد اما تلاش می‌کنیم. استقلال در آیتم ضربات ایستگاهی تیم خوبی است. هم در جلسات فنی و هم در کار عملیاتی و اجرایی روی این موضوع کار می‌کنیم که ضربه نخوریم. نهایت تلاشمان را داریم که این نقطه را پوشش دهیم. هیچ اشکالی هم ندارد، دفعه قبل هم صحبت کردم که نقاط ضعف را به کمترین حالت ممکن و نقاط مثبت را به بهترین حالت برسانیم. حواسمان هست و درباره غایبان هم خوبیم، بازیکنان یک ریکاوری خوب داشتند اما یکی از بازیکنان ما شرایط ۵۰-۵۰ دارد که باید شرایطش تا بعد از ظهر بررسی شود.

مطهری با اشاره به غیبت سید حسین حسینی در بازی فردا گفت: استقلال بازیکنان باکیفیت و اثرگذاری مانند آقای حسینی را دارد که شما به آن اشاره کردید ولی ما درست است که تیم حریف را آنالیز می‌کنیم اما خیلی روی خودمان تمرکز کردیم، بازیکنان خوبی داریم و استقلال ماشاءالله نفرات جایگزین خوبی دارد. تمرکز ما روی خودمان است و سعی می‌کنیم بهترین خودمان را ارائه کنیم.

او ادامه داد: من روزی که آمدم از آقای خمس و کادرشان تشکر کردم. اصلا نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. از بازی ذوب آهن شروع کردیم و آینده خیلی برای ما مهم است. درمورد سبک استقلال پرسیدید، در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد، من به عنوان یک مربی که کارش این است به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم، این فوتبال است و سبک تخریبی هم یک سبک است و به همه آن‌ها احترام می‌گذارم. همه مربیان می‌توانند سبک مخصوص خود را داشته باشند، این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم درباره آن صحبت کنم. گفتم که استقلال تیم قابل احترامی است و سعی می‌کنیم از این آخرین فرصتمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا به امید خدا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در پایان گفت: باید صبر کنیم، امیدوارم که بهترین اتفاقات بیفتد. در مورد سوال قبلی هم خیلی دوست داشتم که بعد از بازی می‌آمدیم و این سوال را می‌پرسیدید. قبل از بازی است و خیلی دوست ندارم به جزئیات اشاره کنم. کارهای تاکتیکی خودمان یا آیتم‌های استقلال را نمی‌توانیم الان بگوییم. وقتی خبرنگاران سوال فنی می‌پرسند اصلا خودم لذت می‌برم ولی اگر اجازه دهید قبل از بازی خیلی وارد جزییات نشوم و بعد از بازی حتما با کمال میل در خدمت شما هستم و افتخار می‌کنم که به این سوال فنی شما جواب بدهم.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست