Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن ویژه میلاد امام رضا(ع) در میدان شهداء زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفت و گو با عصرهامون، با بیان اینکه از آغاز دهه کرامت جشن های ویژه ولادت امام رضا(ع) در سراسر استان برپا شده است، اظهار داشت: از برنامه های این دهه تجلیل از دختران، برنامه های بصیرت افزایی، تجلیل از دختران حاشیه شهرها و برگزاری جشن ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه بیشتر به حاشیه شهرها ادامه داد: از آنجایی که این قشر از جامعه بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند مراسمات ویژه تری برای این اقشار در نظر گرفته شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه از برگزاری جشن ویژه میلاد امام رضا(ع) در میدان شهداء زاهدان خبر داد، خاطر نشان کرد: این برنامه راس ساعت 16:30 برگزار می شود همچنین در مساجد حضرت علی(ع) و همنام امام رضا(ع) مراسم ویژه ای ویژه این شب برگزار می شود.
حجت الاسلام بزمانی گفت: فردا بعد از ظهر برای اینکه مردمان حاشیه شهر از این برنامه ها بهره مند باشند مراسم جشنی با حضور نماینده ولی فقیه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) با حضور 150 روحانی در سراسر استان نور افشانی، سخنرانی و ایستگاه های صلواتی خواهیم داشت. وی در پایان از حضور کاروان زیر سایه خورشید در روز های آینده به منطقه سیستان خبر داد و اظهار داشت: از روز یکشنبه این کاروان وارد استان شده اند که در همه شهرها حضور و مردم متبرک به پرچم امام رضا(ع) شده اند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد