Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت ارشد استان خبر از اجرا شدن ۱۰ پروژه برای ساماندهی وضعیت منطقه فلک الدین داده است که تبدیل شدن مدرسه مالک اشتر به سالن ورزشی یکی از این پروژه ها بوده است اما مشکلات این محله همچنان پابرجاست و وعده ها در حد حرف باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک یکی از قدیمی ترین و پرجمعیت‌ترین محله های خرم‌آباد که در بخش شمال غربی این شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محله ای که بافت مسکونی آن فرسوده و کلنگی و از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بی بهره است به گونه ای که معابر و زیر‌ساخت‌های شهری و کاربری‌های عمومی آن کمتر شباهتی به یک محله مسکونی شهری امروزی دارد.

این محله علیرغم قدمت چندین ساله طی این سال ها در سایه بی توجهی مسئولان از خدمات شهری بهره ای نبرده است،پایگاه خبری-تحلیلی سفیرافلاک مردادماه سال گذشته در راستای رسالت اطلاع رسانی خود اقدام به انتشار گزارشی از وضعیت اسف بار این محله نمود و خواستار حل مشکلات آن توسط مسئولان شد.

در گزارش مذکور وضعیت ناخوشایند مدرسه ای قدیمی، فرسوده و تعطیل شده به نام مالک اشتر که محلی برای نگهداری گوسفندان تبدیل شده بود انعکاس داده شد و این درگاه خبری با انتشار گزارشی با عنوان مدیریتی که مدرسه فلک الدین را طویله کرد/درآمد 50 هزار تومانی از اجاره مدرسه به یک دامدار خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شد که در پی انعکاس آن اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان طی جوابیه ای ضمن عذرخواهی از افکارعمومی این مدرسه را جز اولویت های تخریب و نوسازی قرار داد.

در بخشی از متن این جوابیه آمده است: مدرسه فوق الذکر به دلیل بافت فرسود و قدیمی قبلاً جز اولویت های تخریب و نوسازی قرار گرفته و تخلیه می شود.

با توجه به نبود فعالیت آموزشی در این مدرسه و به لحاظ حفاظت فیزیکی از آموزشگاه، با درخواست یکی از اهالی منطقه مبنی بر سکونت موقت در قسمت سرایداری و حفاظت و نگهبانی از آموزشگاه تا زمان تخریب موافقت می شود.

متاسفانه این شخص از عدم نظارت همکاران ما در آموزش و پرورش آن ناحیه سوء استفاده کرده و بر خلاف تعهد خود اقدام به نگهداری احشام در این آموزشگاه متروکه می کند.

در اینجا ضمن ابراز ناخرسندی از این اتفاق بر خود لازم می دانیم که از هموطنان عزیز و ارجمند عذرخواهی کرده و به افکار عمومی این اطمینان را می دهیم که در آینده از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کیانوش رومیانی،عضو شورای محله فلک الدین در همین رابطه با بیان این که پی گیری هایمان برای حل مشکلات این محله تا کنون به نتیجه ای نرسیده است،گفت: مدرسه مالک اشتر بسیار فرسوده و قابلیت آن را دارد که تخریب و به سالن ورزشی تبدیل شود.

وی افزود: استاندار لرستان، شهردار و جمعی از مسئولین در جمع مردم این محله قول دادند که مشکلات محله حل می شود.

عضو شورای محله فلک الدین با گلایه از کم کاری مسئولان، اظهار داشت: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد و معاون مالی وقت برای تبدیل شدن این مدرسه به سالن ورزشی تلاشی نکرده اند.

جافر وفایی سخنگوی شورای چهارم شهر خرم آباد با بیان این که مدرسه مالک اشتر یک مدرسه تخریبی متعلق به آموزش و پرورش است،گفت:استاندار لرستان در دیدار با مردم فلک الدین از آموزش و پرورش خواست که با واگذاری این مدرسه به بخش ورزش، ساخت سالن ورزشی آغاز شود.

به گزارش سفیرافلاکاستاندار لرستان سال گذشته در بازدید از این محله دستگاه های اجرایی راه به رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب برای بهبود وضعیت آن ملزم کرد اما با گذشت یک سال هنوز تغییرات مثبت و محسوسی در این روند توسعه آن صورت نگرفته است.

اکنون پس از یک سال وعده ها به فراموشی سپرده شده است به طوری که اگر بخواهید سری به محله فلک الدین شهرستان خرم آباد بزنید چشم شما به منظر زشت و ناخوشایندی می خورد که بیشتر به محل مخروبه ای برای انباشت ضایعات، زباله ها و پرسه سگ های ولگرد شبیه است.

این در حالی است که مدیریت ارشد استان در دیدار با مردم فلک الدین خبر از اجرا شدن 10 پروژه برای ساماندهی وضعیت این منطقه داده است که تبدیل شدن مدرسه مالک اشتر به سالن ورزشی یکی از این پروژه ها بوده است اما مشکلات این محله همچنان پابرجاست و وعده ها در حد حرف باقی مانده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص طلای تقلبی (فیلم) چگونه طلا از یک معدن میلیارد دلاری استخراج و به شمش تبدیل می‌شود (فیلم) دستبند طلا چگونه در کارگاه ساخته می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم