Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد با تصویب نهایی معافیت صنعت بیمه از مالیات بر ارزش افزوده، خدمات مطلوب بیمه‌ای به مردم ارائه شود.

به گزارش ایسنا، علی طیب‌نیا در مجمع عمومی بیمه مرکزی با اشاره به تلاش برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه گفت: خوشبختانه این موضوع در قالب لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس ارائه شده و امیدواریم که با تصویب نهایی این موضوع بتوان گام‌های خوبی را در ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای مردم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارائی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عوارض متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد گفت طبیعی است که این عوارض باعث افزایش حق بیمه‌ها شده و کاهش این عوارض موجب پایین آمدن حق بیمه‌ها و افزایش بهره گیری از خدمات بیمه ای خواهد شد.

طیب نیا تاکید کرده است: فراهم آوردن زمینه های لازم برای برقراری امنیت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و افزایش رفاه و آسایش مردم یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی است که بر عهده صنعت بیمه کشور است.

وزیر امور اقتصادی و دارائی از توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه بیمه در کشور یاد کرد و گفت: توسعه بیمه‌های زندگی یکی از راهکارهای اصلی درنظر گرفته شده برای توسعه کشور در سالیان اخیر بوده است.

رئیس مجمع بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد بیمه مرکزی بتواند نقش خود را به عنوان مقام ناظر در صنعت بیمه با تاکید بیشتر بر سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر صنعت بیمه پیش ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی