Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نسیم شهر گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم و برگزاری جلساتی، تصمیم بر افزایش 10 الی 12 درصدی نرخ کرایه‌ها در سال 96 شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، محمداسماعیل جانعلی‌زاده شهردار نسیم شهر با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی در نسیم شهر به صورت میانگین در سال جاری حدود 10 الی 12 درصد افزیش یافته است، اظهار داشت: با تأیید فرمانداری شهرستان بهارستان، نرخ جدید کرایه تاکسی‌های مسیرهای درون شهری و برون شهری امروز رسماً به تاکسیرانان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اینکه هر ساله نرخ کرایه تاکسی افزایش پیدا می‌کند، اشاره کرد و گفت: روند افزایش نرخ کرایه به این صورت است که هر ساله کمیته نرخ گذاری سازمان تاکسیرانی، جهت تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی جلسات مختلفی برگزار می‌کند، و پس از جلسات متعدد و نهایی‌شدن نرخ کرایه کلیه مسیرهای سطح شهر، نرخ‌های جدید پیشنهادی را جهت بررسی و اخذ مصوبه به شورای شهر می فرستد.

جانعلی‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه روند تعیین نرخ جدید کرایه‌ها در سطح شهر به سرعت طی شده است، بیان داشت: اعضای شورای شهر پس از دریافت، بررسی و تصویب پیشنهادات سازمان تاکسیرانی، نرخ‌های جدید کرایه‌ها را جهت تایید و اجرا به فرمانداری ارجاع می‌دهند و در نهایت با تایید نرخ‌ها از سوی فرمانداری، کرایه تاکسی بر اساس نرخ‌های جدید اعمال می‌شود.

وی همچنین در رابطه با برخورد با رانندگان متخلف، تصریح کرد: هیچ راننده‌ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال ممکن است برخی از رانندگان تاکسی بالاتر از نرخ مصوب جدید، از مسافر کرایه گرفته و تخلف کنند که اگر احیانا افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن‌های ۵۶۷۶۰۳۷۰ -۵۶۹۱۱۰۰۹ شکایت خود را ثبت کنند، تا مطابق قانون با این افراد متخلف برخورد شود.

شهردار نسیم شهر در پایان باتوجه به وجود مشکلات و سختی‌های برای تاکسیرانان به ویژه درفصل گرما، خاطرنشان کرد: بی‌شک تاکسیرانان نسیم شهر همواره در خدمات رسانی به مردم بخش بوستان پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده‌اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را به گواه نظرسنجی‌ها فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

همچنین، در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • گره اندر گره
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی