Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به تفاوت حسابرسی داخلی و بازرسی گفت: اعضای حسابرسی داخلی باید از افرادی خبره و حرفه ای انتخاب شوند که با تسلط بر ابعاد مختلف کار، بهترین راهبرد را با کلان نگری به هیات مدیره بانک ارائه کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد رضا حسین زاده در همایش کنترل داخلی این بانک که با حضور مدیران امور و روسای ادارات ستادی در سالن همایش حافظ برگزار شد، با اشاره به ساختار بانک ملی ایران گفت : در همه بانک ها ذینفعان مختلفی مثل سهامداران و سپرده گذاران وجود دارند که هر یک به دنبال منافع متفاوتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر دستگاه های نظارتی مختلفی هم روی کار بانک نظارت دارند.کمیته بال هم تکالیف جدیدی را بر عهده بانک ها گذاشته است.بنابراین هیات مدیره بانک، با توجه به این که هر یک از اعضا در بخش خاصی مثل حوزه ارزی یا فناوری اطلاعات تخصص دارند، باید بتوانند مجموعه این شرایط را مدیریت کنند.در این جا وجود نهادی ضرورت می یابد که بتواند به هیات مدیره مشاوره لازم را ارائه دهد.
وی تاکید کرد: واحد حسابرسی داخلی باید از استقلال کامل برخوردار باشد تا بتواند بدون هیچ محدودیتی، مشاوره های راهبردی و مفیدی را به هیات مدیره بدهد.
حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:سرعت تحولات در نظام بانکداری جهانی بسیار زیاد است و بانک ملی ایران خوشبختانه اقدامات خوبی برای هماهنگی با نظام بانکداری جهانی انجام داده است و امیدواریم بزودی نتایج این اقدامات در تعامل با بانک های خارجی نشان داده شود.
فرهاد حمزه مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران هم در این همایش گفت: بانک ملی ایران دستاوردهای خوبی در بخش KYC و سایر بخش ها به دست آورده و صورت های مالی بانک هم تا 80 درصد مبتنی بر استانداردهای IFRS تنظیم شده است.
در این همایش همچنین سعید نفیسی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک ملی ایران درباره ضرورت کنترل داخلی در بانک گفت:سیستم کنترل داخلی شامل فرایندی است که می تواند اثر بخشی اطمینان بخش خود را در یک سازمان نشان دهد.
محمد علی اسلامی معاونت حسابرسی نیز در این همایش با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه کنترل داخلی،گفت: بانک ملی ایران میان بانک های کشور در همه بخش ها شاخص است.هدف از تلاش های صورت گرفته در کنترل داخلی این است که این بانک، شاخص های خود را حفظ کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران پیش از این هم گفته است : افشای اطلاعات بر اساس استانداردهای IFRS که عملیاتی شدن آن در نظام بانکی ایران مورد تاکید بانک مرکزی است، اکنون تا 80 درصد در صورت های مالی بانک ملی ایران پیاده سازی شده است.
دکتر محمد رضا حسین زاده افزود: در صورت های مالی نمونه جدید بانک مرکزی هم راستا با استانداردهای بین المللی IFRS افشای اطلاعات به صورت جامع و کامل تر صورت می گیرد که طبیعتا نیاز استفاده کنندگان از اطلاعات مالی را بهتر تامین می کند.
وی ادامه داد: در همین راستا، بانک ملی ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای در تطبیق صورت های مالی خود با استانداردهای IFRS داشته است و بزودی این موضوع را به طور 100 درصدی محقق می کند.
به گفته حسین زاده، این روند از سال گذشته در بانک ملی ایران آغاز شد و با سرعتی که در پیشرفت آن دیده می شود، امید می رود سال آینده صورت های مالی بانک به طور کامل با این استانداردها تطبیق پیدا کند.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک ملی ایران سال گذشته و امسال، دو سری از صورت های مالی را تهیه کرد که یکی از آنها صورت های مالی بر اساس استانداردهای ملی و دیگری صورت های مالی جدید مطابق با استانداردهای IFRS (نمونه بانک مرکزی) است.
وی افزود: بانک ملی ایران در سال مالی 1394 نیز با وجود مشکلات و محدودیت زمان، صورت های مالی مذکور را با توجه به ظرفیت موجود تهیه و قبل از برگزاری مجمع عمومی به بانک مرکزی و اعضای مجمع ارائه کرد.
به گفته حسین زاده، صورت های مالی بانک ملی ایران هر سال پس از تایید مجمع عمومی منتشر می شود.
ئر ادامه این همایش حمید رضا ارجمندی عضو کارگروه حسابرسی داخلی و عملیاتی جامعه حسابداران رسمی گفت:اقدامات بانک ملی ایران در بخش کنترل داخلی درخور تقدیر است.
وی افزود: بانک ملی ایران توانسته است با این اقدامات، فاصله بانکداری کشور را با بانکداری جهانی در زمینه استانداردهای کنترل داخلی کاهش دهد.
همچنین در این همایش مدیر عامل بانک ملی ایران با اهدای لوح تقدیر از خدمات فریدون توحیدی مقدم عضو اسبق هیات مدیره و فرهاد رحیم زاده حسابرس ارشد بانک ملی ایران، حمید رضا ارجمندی عضو کارگروه حسابرسی داخلی و عملیاتی جامعه حسابداران رسمی و هوشنگ خستویی عضو انجمن حسابداران خبره تقدیر کرد.

هفته ای با معرفی خدمات جدید بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در هفته گذشته علاوه بر این که مورد تقدیر مقامات مسئول قرار گرفت، خدمات جدیدی را نیز به مشتریانش معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از هتل چهارستاره سپهر بیرجند، از مشارکت بانک ملی ایران در رونق اقتصادی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.
شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه تعدادی از مسئولان بانک، ضمن بازدید از هتل چهارستاره سپهر بیرجند که با مشارکت بانک ملی ایران احداث شده است، افزود: با حمایت از سرمایه گذاران می توان رونق اقتصادی را در استان محقق نمود .
در ادامه حمید دهباشی رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک ملی ایران گزارشی از مشارکت های این بانک برای احداث هتل سپهر بیرجند ارائه کرد.
همچنین استاندار قزوین با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از عملکرد بانک ملی ایران در جهت اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.
فریدون همتی در نامه ارسالی خود به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به عملکرد موثر بانک ملی ایران برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و افزایش نرخ تولید و اشتغال آورده است: همانگونه که مستحضرید در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، یکی از مهمترین رویکردهای دولت یازدهم، رونق اقتصادی و بالتبع افزایش تولید و اشتغالزایی است.
وی در این نامه تاکید کرده است: این مهم جز در سایه همکاری و تعامل بانک ها با واحدهای تولیدی در جهت بازگشت رونق به اقتصاد ملی ممکن نبود.
استاندار قزوین با اشاره به عملکرد بانک ملی ایران در تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: این بانک به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های کشور، نگاه بسیار مثبتی در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی و افزایش تولید اشتغالزا داشته و آقای حسین زاده مدیر عامل و کارکنان آن بانک، تعامل بسیار مناسبی با مجموعه تیم اقتصادی دولت بویژه در استان قزوین داشته اند.
همتی در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، توجهات و احساس مسئولیت مدیر عامل بانک ملی ایران یادآور شده است: برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران استانی بانک در جهت حل مسائل واحدهای تولیدی مشکل دار و نیز بازدید های دوره ای از بنگاه های اقتصادی در معیت مدیران ارشد بانک، همگی نشان از رویکرد بانک ملی ایران در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر رونق اقتصادی دارد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران ری هم از خدمات بانک ملی ایران به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.
حسین نصر اله معاون مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در دیدار با افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با اعطای لوح تقدیر به وی، از خدمات بانک ملی ایران تقدیر کرد.
رئیس اداره امور شعب جنوب تهران در این دیدار گفت: عزت و سربلندی ملت ایران مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده های شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: بزرگترین افتخار کارکنان بانک ملی ایران، اعلام رضایت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از عملکرد آنهاست.
لازم به ذکر است در این دیدار حاج حسین ملکی، پدر شهیدان مهدی و مصطفی ملکی به نمایندگی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران حضور داشت.
همچنین بانک ملی ایران در راستای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان، شعبه جدید خود را در خیابان گاندی تهران افتتاح کرد.
محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران این بانک در مراسم افتتاح این شعبه با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در بانک ملی ایران گفت: همه کارکنان باید برای جذب مشتریان و حفظ کرامت انسانی، خدمت‌رسانی ممتاز و رفتار شایسته را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: ما باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تکریم مشتریان و ارتقای بهره‌وری شعب بکوشیم.
آزادی ضمن تشکر از تلاش مدیران و کارکنان اداره امور شعب شمال تهران در ایجاد محیطی زیبا برای ارائه خدمات به مشتریان، تاکید کرد: جانمایی شعب موضوع بسیار مهمی است؛ ضمن این که در راه‌اندازی شعب جدید، لازم است حداکثر بهره‌مندی از فضا و موقعیت صورت گیرد.
محمدرضا صدری رئیس اداره امور شعب شمال تهران بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی در مورد منطقه و اشاره به استقبال مردم از افتتاح شعبه گاندی، تلاش حداکثری کارکنان برای کسب بهره وری بیشتر و جلب رضایت مشتریان را خواستار شد.
هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش ها و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک نیز در این مراسم حضور داشتند.
شعبه VIP گاندی بانک ملی ایران با کد 1034 در خیابان گاندی جنوبی، بین خیابان سوم و پنجم قرار دارد.
بانک ملی ایران به منظور افزایش تنوع خدمات قابل ارایه به مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، امکان برداشت وجه نقد از خودپردازها، بدون ملی کارت را فراهم کرد.
مشتریان می توانند با استفاده از این امکان ، به افرادی که ملی کارت یا حتی حساب بانک های دیگر را نیز ندارند اجازه دهند که از طریق خود پردازهای بانک ملی ایران پول برداشت کنند.
در این روش مشتری با انتخاب گزینه برداشت وجه و سپس گزینه "مجوز برداشت به شخص دیگر" کدملی و مبلغ مورد نظر خود را وارد کند.
پس از تایید کد ملی و مبلغ توسط مشتری دارنده ملی کارت،"شناسه 13 رقمی" مجوز برداشت وجه در اختیار وی قرار گرفته و می تواند با ارسال "کد ملی و شناسه 13 رقمی "به افراد دیگر،امکان برداشت مبلغ مورد نظر را حتی برای افراد فاقد حساب در شبکه بانکی نیز فراهم کند.
شخص دارنده شناسه برداشت و کد ملی مشتری با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران و انتخاب کلید ثبت(Enter) و ورود اطلاعات درخواستی، می تواند تا پایان همان روز مبلغ مورد نظر را برداشت کند. چنانچه از مجوز مذکور در همان روز استفاده نشود، وجه مورد نظر به حساب مشتری عودت داده می شود.
لازم به ذکر است بانک ملی ایران برای حذف مراجعه حضوری مشتریان به خودپردازها به منظور اعطای شناسه برداشت بدون ملی کارت، در نظر دارد بزودی امکان انجام این عملیات را از طریق اپلیکیشن های موبایلی و سامانه های اینترنتی بانک نیز فراهم کند.
بنابر این گزارش همچنین بانک ملی ایران در حال تهیه نرم افزاری برای نظارت بر مصارف تسهیلات اعطایی در بخش طرح های سرمایه گذاری است.
یکی از مهمترین دلایل ایجاد طرح های نیمه تمام و متعاقبا مطالبات غیرجاری در نظام بانکی، فقدان نظارت صحیح بر چگونگی مصرف تسهیلات است.
بانک ملی ایران به منظور حل این مشکل، نرم افزاری را برای نخستین بار طراحی کرده که هزینه های انجام شده و مورد نیاز پروژه ها بر اساس طرح مصوب و نیز بر اساس قیمت واقعی (روز)، میزان افزایش یا کاهش در هزینه های سرمایه گذاری طرح و همچنین چگونگی وضعیت برنامه زمان بندی طرح را نشان می دهد.
این نرم افزار قادر است با بهره گیری از گزارش های ارزیابی، میزان هزینه های انجام شده و مورد نیاز هر پروژه را بر اساس برآوردهای اولیه ادارات بررسی کننده و همچنین بر اساس قیمت واقعی (روز) به تفکیک سهم بانک و مشتری مشخص کند.
بر این اساس چنانچه مشتری سهم خود را به میزان تعیین شده در مصوبه، هزینه نکرده باشد، نرم افزار موضوع را تشخیص خواهد داد و به این طریق از اعطای زودهنگام تسهیلات در طرح ها جلوگیری خواهد شد.
این روند به واحدهای بانک کمک خواهد کرد که تسهیلات را متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح و پس از هزینه شدن سهم مشتری پرداخت کنند.
این نرم افزار توسط اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران طراحی شده و بزودی عملیاتی می شود.
بانک ملی ایران با صدور بخشنامه ای، افزایش سقف حواله های ارزی از محل دریافت اسکناس را ابلاغ کرد.
سقف صدور حواله های ارزی غیربازرگانی برای هر متقاضی از مبلغ 2 هزار یورو به 5 هزار یورو افزایش یافته است.
همچنین بر اساس این بخشنامه، سقف صدور حواله برای هر شعبه در هر روز از مبلغ 40 هزار یورو به 60 هزار یورو افزایش یافت.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران هم با تاکید بر این که بانک ها از بالا بودن نرخ سود منتفع نمی شوند، گفت: در شرایط کنونی قیمت تمام شده پول در بانک ها بالاست و این وضعیت به نظام اقتصادی آسیب خواهد رساند.
غلامرضا پناهی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان البرز افزود: علاقه به سپرده گذاری در بانک ها برای دریافت سود، نباید به رقیبی برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و اقتصادی تبدیل شود.
وی همچنین بر لزوم حفظ کرامت همه مشتریان بانک تاکید کرد و ادامه داد: نظام بانکی ایران فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته، اما اکنون همه بانک های دولتی و خصوصی مانند حلقه های یک زنجیر به هم متصلند و اگر برای هر کدام از آنها مشکلی ایجاد شود، بقیه چتر حمایتی خود را بر سر نظام بانکی گسترده می کنند.
معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با اشاره به این که در سال 1396 سیاست های کلان بانک بر رونق واحدهای تولیدی پایه گذاری شده است، اظهار کرد: بر این اساس همه شعب بانک ملی ایران در احداث واحدهای تولیدی به منظور کارآفرینی و همچنین کمک به رونق اقتصادی مشارکت خواهند کرد تا سرعت بهره برداری از واحدهای تولیدی افزایش یافته و از بیشترین ظرفیت در جهت تولید ملی استفاده شود.
به گفته وی، در حوزه بین الملل و دوران پسابرجام، فرصت برقراری ارتباط با تعدادی از بانک های بزرگ دنیا برای بانک ملی ایران ایجاد شده و در همین فرصت کم، میزان گشایش LC و صدور حواله ارزی رشد قابل توجهی داشته است.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران هم با تقدیر از عملکرد عبدالله جلالی رئیس اداره امور شعب استان البرز گفت: ارتقای هفت شعبه از شعب تحت پوشش این استان، نقطه عطفی در فعالیت های بانک خواهد بود و قطعاً چشم انداز بانک ملی ایران را در این استان ارتقا خواهد داد.
حمیدرضا فتحی بیرانوند به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص مناسب منابع جذب شده به عنوان مهم ترین شاخص های عملکردی همسو با رویکرد مدیران عالی رتبه بانک ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 1396 اهداف عملیاتی برای همه واحدها تعیین شده که رسیدن به یک چشم انداز مطلوب، منوط به دستیابی به همه آنهاست.
وی افزود: درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع از مواردی است که در سایه تکریم مشتری و ارائه خدمات بانکی مطلوب به مشتریان حاصل خواهد شد.
سعدالله عیسی زاده مدیر امور مجلس بانک ملی ایران نیز با تقدیر از رئیس اداره امور شعب استان البرز به دلیل ارتباط بسیار نزدیک و موثر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکریم اقشار مختلف مردم و نمایندگان آنها در بانک ملی ایران از اولویت بالایی برخوردار است.
هادی سالار خیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل بالای استان البرز به جهت موقعیت جغرافیایی و شعب موجود، گفت: سطح انتظارات از این استان افزایش یافته و ضرورت دارد همه همکاران با انسجام و هماهنگی در عملکرد کلی بانک ملی ایران تاثیر مثبت داشته باشند.
محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران هم با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان بانک، گفت: شخص مدیرعامل بر رعایت این موضوع تاکید دارند.
وی افزود: رعایت حقوق کارکنان در کنار رعایت حقوق مشتریان در بانک ملی ایران باعث ارتقای روزافزون جایگاه بانک در جامعه شده است.
عبدالله جلالی رئیس اداره امور شعب استان البرز نیز در این همایش، خلاصه ای از عملکرد این اداره امور شعب را در همه شاخص های عملکردی تا پایان تیر ماه سال جاری ارائه کرد.
وی همچنین اعلام کرد: این اداره امور درکنار تکریم ارباب رجوع، با تشکیل کارگروه های متفاوت در امور بازاریابی و جذب منابع ارزان قیمت، سرمایه انسانی، پیگیری وصول مطالبات، سود و زیان، مصارف و صدور ضمانتنامه، سعی بر این دارد که به اهداف عملیاتی تعیین شده از سوی مدیران عالی بانک دست یافته و سند افتخار دیگری در استان البرز برای بانک ملی ایران ثبت کند.
در پایان همایش با اعطای لوح و احکام صادره به مسئولان شعب ارتقا یافته، از آنها تقدیر شد.
مدیر سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی هم با دو عضو هیات مدیره بانک ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
محمد رضا عطار زاده در این دیدار با اشاره به حمای

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها