Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد موسوی می‌گوید: «در جریان به وجود آمده نه من مقصر بودم و نه عادل.هیچ بی احترامی هم به هم نکردیم.»

به گزارش خبرآنلاین، بدون شک باورش برای خیلی ها سخت است که حالا می بینند عادل غلامی و محمد موسوی با هم اختلاف دارند.

از روزی که عادل قهر کرد و از تیم ملی اخراج شد جواب هیچ خبرنگاری را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به همین دلیل هم باشد که حالا خیلی ها قضاوت می کنند و می گوید:«سید هم مقصر است،مقصر شماره یک!»
آنها بر این عقیده هستند که چرا او پشت رفیق چند ساله اش نایستاد و از عادل طرفداری نکرد؟اما وقتی با موسوی حرف می زنی او دلایلی می آورد که اگر به گوش منتقدان برسد شاید قانع شان کند.«واقعا نمی دانم باید چیزی باید بگویم؟مقصر؟من مقصر نبودم.کاری هم نکردم که درگیری بین ما به وجود بیارد.بدون تعارف می گویم در ماجرای که بین من و عادل به وجود آمد تقصیری نداشتم.»

پس خودت را از هرگونه درگیری مبرا می کنی؟
اصلا اتفاق خاصی نیفتاد که بخواهد سرانجامش به اینجا کشیده شود.در بعضی از رسانه ها خواندم که نوشته بودند دیگری و مشاجره و بحث با صدای ناهنجار و بلند.باور می کنید وقتی عادل رفت من تعجب کردم؟فکر می کنم از جای دیگری ناراحت بود.

دوست داری خودت ماجرا را تعریف کنی؟
واقعا ماجرایی نبود.فکر می کنم سوء تفاهمی سر تعویض به وجود آمد.نوبت من نبود به زمین بروم و یک اتفاقی شبیه به این.باور کنید از این هم ساده تر بود.یک دفعه عادل رفت و کولاکوویچ هم تعجب کرد!او می گفت تا به حال چنین صحنه ای را ندیده است.

اما خیلی ها از این نوشته اند که کار حتی به درگیری فیزیکی هم کشیده شده است.
واقعا متاسفم.ما حتی بحث هم نکردیم چه برسد به اینکه درگیر شویم.از این دست اتفاق ها در ورزش زیاد می افتد اما نه من به عادل بی احترامی کردم نه او به من.تیتر بعضی ها را که می خواندم خنده ام می گرفت.از کاه،کوه ساختته بودند.خود شما مگر در سالن نبودید؟درگیری ایجاد شد؟

حالا فکر می کنی دوباره شرایطی فراهم شود که عادل به تیم ملی برگردد؟
من نمی دانم.اما فکر می کنم یک راهی را شروع کرده ایم و برای موفقیت به تک تک مهره هایمان نیاز داریم.همه به درد تیم ملی می خورند.مثل ليگ جهاني كه هفته اول من نبودم و هفته آخر عادل. از طرفي قرار نيست ما تا آخر عمر در واليبال بازي كنيم. بالاخره بايد جوان‌ترها كم‌كم جاي ما را بگيرند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی