Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛محمدرضا آخوندی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از اجرایی شدن پروژه بین المللی منارید در شهرستان مهریز خبر داد.

آخوندی در جلسه امضای تفاهم نامه اجرا وتعمیم دستاوردهای پروژه منارید در مهریز گفت: سابقه پروژه بین المللی منارید به سال2011 برمیگردد و دراستان یزد در شهرستان بهاباد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز برای تعمیم دستاوردهای منارید در شهرستان مهریز و منطقه تنگ چنار با حضور فرماندار تفاهم نامه ای منعقد شد که از سال جاری این پروژه در شهرستان مهریز انجام شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزدافزود: هدف از این طرح انسجام سازمانی و توانمندسازی جوامع محلی برشمرد که با همکاری همه بخشها و دستگاه ها سندی تنظیم خواهد شد و بر اساس آن سند عملیات اجرایی در طول دوره انجام خواهد شد.

فرماندارشهرستان مهریزگفت: با اجرای پروژه منارید در صدد هستیم که از ظرفیت زیست بوم ها در راستای تامین معاش مردم محلی مناطق اجرای طرح استفاده کنیم و استفاده بهینه از منابع آب وخاک در کنار حفظ ارزشمند گیاهی وجانوری مد نظرهست وبر بکارگیری روش هایی برای توسه پایدار تاکید می ورزد.

سید علی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز برای هماهنگ نمودن نیازهای مردم با برنامه های دولت و همچنین به اهمیت دفاتر توسعه و برنامه ریزی روستا به عنوان محلی برای ایده پردازی و طرح نویسی روستاییان تاکید نمود.

باقری ضمن اشاره به نحوه انتخاب روستا و حوزه آبخیز به نحوه تعامل دستگاه های اداری شهرستان و اهمیت و نیاز های مردم و هماهنگی آن با برنامه های دولت پرداخت وافزود: با توجه به موقعیت شهرستان ، ظرفیت های موجود و هدف پروژه منارید خواستار تعامل و مساعدت فرماندار و ادارات شهرستان جهت تدوین و اجرای این پروژه در مهریز شد.

آخوندی اشاره کرد: مجموعأ سه شهرستان از ده شهرستان استان پروژه منارید در حال انجام هست.

انتهای پیام/ ی

انسجام سازمانی و توانمندسازی جوامع محلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم