Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی با کمک خدام حرم رضوی ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد می‌شوند که امسال نیز در ایام میلاد با سعادت امام رضا(ع) همین تعداد زندانی از زندان آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به‌‍‌‍‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری در ویژه برنامه «شکوه رضوان» اظهار داشت: خوشبختانه با کمک خیران و مردم شهر مشهد در 11 سال گذشته 8 هزار و 300 زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌ آزاد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح «یا ضامن آهو» در هشت سال گذشته توسط آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی در قالب این طرح با کمک خدام حرم مطهر رضوی 88 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند که امسال نیز در ایام میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) همین تعداد زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

عضو هیئت‌مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اظهار کرد: در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری جزو پیشگامان کمک به آزادسازی جرائم غیر‌عمد بودند.

وی درباره زندانیان جرایم غیر‌عمد گفت: اگر راننده‌ای در جاده تصادف کرد و منجر به فوت شخصی شد و به زندان افتاد نه تنها خانواده متوفی بلکه خانواده راننده هم عزادار می‌شوند، چون هر دو سرپرست‌های خانواده را از دست می‌دهند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: با کمک خدام دبیرخانه دائمی «ضامن آهو» از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تشکل شده ‌و در حوزه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به زندانیان نیازمند فعالیت می‌کند. امیدواریم به برکت حضرت رضا(ع) و با کمک خیران و زائران حرم مطهر رضوی هیچ بدهکار جرائم غیرعمد در زندانی محبوس نباشد.

وی در پایان به مشارکت دیگر زندانیان و خانواده های بدهکار برای آزادی این دسته از زندانیان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه روحیه تکریم و نوع دوستی در بین مردم ایران بسیار بالاست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند