Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:29:02 GMT

فوت معتادان کارتن خواب در عسلویه/ مسئله امنیتی نبود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۸۲۱۰

فوت معتادان کارتن خواب در عسلویه/ مسئله امنیتی نبود

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه به تشریح فوت معتادان کارتن خواب در عسلویه پرداخت و گفت: علت هیچ یک از این مرگ‌ها قتل یا مسائل امنیتی نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهام صالحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته جاری دو جسد در حاشیه شهر پیدا شده که هیچ کدام از آنها قتل یا موضوع امنیتی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: افراد متوفی، معتادان کارتن خواب و تزریقی هستند که برابر اعلام مراجع مسئول این افراد به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، گرمای شدید هوا، سوء تغذیه و سایر عوارض مرتبط فوت کرده‌اند.

صالحی بیان کرد: پلیس از همه توان و ظرفیت موجود برای جمع آوری معتادان استفاده کرده، ولی معتاد مجرم نیست بلکه بیمار است و لازم است که ادارات و سازمان های متولی امر به وظایف قانونی خود در خصوص این بیماران عمل کنند تا زمینه و مسیر مناسب برای جمع آوری ، احیاء و برگرداندن این افراد به جامعه فراهم شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: چنانچه توان نگهداری معتادان فراهم شود پلیس آمادگی دارد تمام این افراد را جمع آوری و تحویل کند.

وی افزود: طی چند روز اخیر مطلبی در فضای تحت عنواین مختلف به منظور تشویش اذعان عمومی در این رابطه مطرح شده است که پلیس ضمن رد این مطالب از مردم درخواست می کند اخبار را از منابع رسمی و قابل اعتماد دنبال کنند و از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند و افکار عمومی را دچار اضطراب نکنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد