Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:44:37 GMT

فاز نخست تقاطع غیر هم‌سطح فتح المبین دزفول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۸۶۴۲

فاز نخست تقاطع غیر هم‌سطح فتح المبین دزفول افتتاح شد

دزفول- با حضور استاندار خوزستان، فاز نخست تقاطع غیر هم‌سطح فتح المبین دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار دزفول شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح این پروژه که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه باگذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی شهرستان دزفول در مسیر توسعه و تحول است.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: تلاش همه ما در مدیریت شهری این است که با کار جهادی ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های دزفول، با عزم و اراده جدی دزفول را وارد مسیر تازه‌ای از پیشرفت و توسعه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در چند سال گذشته پروژه‌های زیرساختی متعددی در جهت محرومیت‌زدایی در دزفول انجام شده است، گفت: به اذعان کارشناسان دزفول اکنون به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

شهردار دزفول در ادامه در خصوص پروژه فتح المبین توضیح داد: طول پل این پروژه ۷۰۰ متر است که امروز ۴۸۱ متر آن به بهره‌برداری رسیده که تمام تلاش ما این است تا قبل از پایان عمر شورای چهارم یعنی در شهریورماه مابقی این طرح نیز افتتاح شود.

کرمی نژاد اضافه کرد: ازآنجایی‌که مشکل ترافیک در منطقه فتح المبین بسیار مشکل‌ساز شده بود ما ناچار شدیم فاز نخست این پروژه را خیلی زودتر افتتاح کنیم.

وی گفت: این طرح به‌منظور کاهش و کنترل ترافیک برای رفاه حال شهروندان در برنامه قرار گرفت که خوشبختانه فاز نخست آن یعنی ورودی خیابان ۴۵ متری به جاده شوشتر تکمیل شد.

شهردار دزفول، پیشرفت فیزیکی پروژه فتح المبین را ۸۲ درصد برشمرد و تصریح کرد: در زمان احداث پروژه موانع مختلفی بر سر راه بود که با تلاش و رفع موانع فاز اول آن پایان یافت.

کرمی نژاد همچنین از افتتاح زیرگذر ۵۰۰ مترمربعی این تقاطع غیرهمسطح در شهریورماه خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین از سال ۹۴ آغاز و مقررشده بود ظرف ۱۸ ماه پایان یابد اما به خاطر موانع متعدد، زمان این طرح افزایش یافت.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه از جمله کمربندی غرب، پارک بانوان، پارک مهرشهر و آرامستان باغ رحمت دزفول در شهریورماه خبر داد و افزود: در مدت‌های اخیر موفق به اجرای یک‌میلیون مترمربع آسفالت در معابر و خیابان‌ها شده‌ایم که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

شهردار دزفول همچنین گفت: پروژه پل گاومیش آباد غربی نیز در مرحله طراحی است و طرح دوبانده کردن جاده محمد بن جعفر نیز در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین افتتاحیه فاز نخست تقاطع غیرهمسطح فتح المبین استاندار خوزستان، نماینده دزفول در مجلس، فرماندار، برخی از اعضای شورای چهارم و منتخبان شورای پنجم، چند تن از مسئولان محلی و مردم منطقه حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تزریق گاز فاز نخست پروژه خط لوله گاز «دوراهی دشتک به نهبندان» در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تاریخ‌ساز شد و گامی بلند به‌ سوی تکمیل رینگ شرقی شبکه گاز کشور برداشت.

به گزارش شانا، مجید علیپوری، مجری طرح خطوط لوله گاز هفتم و یازدهم سراسری گاز از تزریق گاز به فاز نخست پروژه راهبردی خط لوله گاز «دوراهی دشتک - نهبندان» به طول ۸۰ کیلومتر خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده با منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، تزریق گاز فاز نخست این پروژه  روز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) انجام شد تا رکورد تازه‌ای در تکمیل سریع پروژه‌های خطوط لوله در صنعت گاز ایران به ثبت برسد. 

وی این پروژه را دارای مواهب راهبردی برای استان خراسان جنوبی دانست و افزود: از دستاوردهای اجرای این پروژه، افزایش روزانه تا ۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت انتقال گاز در این منطقه است. این پروژه به قطر ۳۶ اینچ، باهدف تکمیل رینگ شرقی کشور و به‌منظور کاهش ناترازی و پایداری جریان گاز در سیستم انتقال و افزایش پایداری شبکه گاز استان خراسان جنوبی در حال تکمیل است.

مجری طرح خطوط لوله گاز هفتم و یازدهم سراسری گاز تصریح کرد: پروژه خط لوله گاز «دوراهی دشتک - نهبندان - سربیشه» به طول ۳۰۰ کیلومتر با قطر ۳۶ اینچ تعریف شد و در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران قرار گرفت. پروژه یادشده از انتهای خط انتقال گاز زاهدان - دوراهی دشتک آغاز و پس از عبور از نهبندان به سربیشه در خراسان جنوبی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع غیر همسطح رشت
  • افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید کجبافِ اهواز؛ بزودی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری ۱۴۰۲ در اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های تهران
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز به مرحله آخر رسید
  • تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری ۱۴۰۲ درباره اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های تهران
  • ۳۳ مصوبه اقتصادی سفر رئیس جمهور به لرستان اجرایی شد