Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:33:21 GMT

سپيدرود 1 - سياه جامگان 2؛ سکوت در عضدي!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۹۴۵۱

خبرگزاري آريا - سياه جامگان همانند بازي با ذوب‌آهن کار بزرگي انجام داد و اين بار توانست سپيدرود را در رشت شکست دهد تا به نخستين پيروزي فصل برسد.


به گزارش "ورزش سه"، سپيدرود هفته قبل با يک گل از نفت تهران پيش افتاد ولي در سه دقيقه 2 گل خورد تا در نخستين تجربه ليگ برتري شدن کار را با شکست آغاز کند اما علي نظرمحمدي و شاگردانش اميدوار بودند امشب که ميزبان سياه جامگان هستند به برتري برسند ولي با نتيجه مشابه ديدار اول شکست خوردند تا هواداران رشت که از ابتداي مسابقه يک صدا تيم‌شان را تشويق مي‌کردند در پايان مسابقه ناراحت ورزشگاه عضدي را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته دوم ليگ برتر؛ ساعت 21؛ تاريخ: 96/05/12
استاديوم: عضدي رشت
داور: رضا عادل؛ کمک‌ها: علي‌اکبر عظيم‌پور، علي‌اکبر نوري و علي‌اصغر مومني/ ناظر: حسين نجاتي
اخطار

مصطفي احمدي(1+45) از سياه جامگان
سيد محمد ميري(71) از سياه جامگان



سپيدرود رشت


سيد محمد حسيني، هادي موسوي، سيد محسن حسيني، مهرداد جماعتي، ميلاد قربان‌زاده(49- حسين کعبي)، پويا نزهتي، سيد محمد ميري(79- سهيل حق‌شناس)، ميثم فردوسي، غلامرضا رضايي(64- حسين ابراهيمي)، ميعاد يزداني و عماد ميرجوان.
سرمربي: علي نظرمحمدي



سياه جامگان


محمد ناصرى، يوري چلاک(71- وحيد عسگري)، محسن آقايى، احسان پيرهادي(58- اميرمحمد پناهي)، رضا شربتي، کريم احمدى، حسين بادامکي، مصطفى احمدى، روح الله سيف اللهى، پيام ملکيان، کيوان امرايي(67- گوران يرکوويچ).
سرمربي: اکبر ميثاقيان



شرح بازي

در دقايق ابتدايي بيشتر بازي در ميانه زمين دنبال مي‌شد و دو تيم محتاطانه کار را دنبال مي‌کردند ولي به مرور زمان سپيدرود که از امتياز ميزباني هم استفاده مي‌کند، پيش آمد و روي ارسال از جناحين برنامه داشت اما سياه جامگان نيز روي ضد حملات و بازي سرعتي که بيشتر از سمت چپ زمين شکل مي‌گرفت تاکتيک خود را طراحي کرده بود که نتيجه هم گرفت و در دقيقه 14 با شوت امرايي پيش افتاد؛ سپيدرود با حملات بي‌محابا به دنبال گلزني بود که اين روش کارساز نبود و البته بي‌دقتي در زدن ضربات آخر هم اين تيم را به گل نرساند تا سياه جامگان موفق شود با پيروزي يک بر صفر به رختکن برود.

در نيمه دوم نظرمحمدي با سه تعويض در ترکيب سعي در تغيير روند بازي داشت که تيم او حملات زيادي هم ترتيب داد اما همانند نيمه اول بازيکنان اين تيم از فرصت‌هاي خود استفاده نکردند و نتوانستند گلزني کنند تا پيام ملکيان در دقيقه 80 با شوت تماشايي اختلاف را به دو گل برساند؛ در ادامه سپيدرود که از حمايت تماشاگران هم بهره مي‌برد از روي يک ضربه پنالتي فاصله را کمتر کرد ولي در پايان اين تيم دومين باخت فصل را متحمل شد؛ سياه جامگان در نيمه دوم با کنترل بازي اجازه دريافت گل‌هاي بيشتر را نداد و با نگهداشتن گردش توپ در ميانه زمين موقعيت‌هاي فراواني به غير از ارسال‌ها و شروع‌هاي مجدد نداد.


شرح گل‌ها

سپيدرود رشت 0 - سياه جامگان 1(دقيقه 14: کيوان امرايي): پاس بادامکي به ملکيان با اشتباه مدافعان سپيدرود در دفع توپ به امرايي رسيد تا او با شوت روي پا از روي خط محوطه جريمه گلزني کند.
سپيدرود 0 - سياه جامگان 2(دقيقه 80: پيام ملکيان): حرکت در عرض پناهي و پاس او را ملکيان با وجود اينکه به سختي توپ را کنترل کرد، با شوت پاي چپ تماشايي به کنج دروازه سپيدرود فرستاد تا سياه جامگان با نتيجه 2 بر صفر پيش بيافتد.

سپيدرود 1 - سياه جامگان 2(دقيقه 82: سهيل حق‌شناس): پنالتي‌اي که نزهتي گرفته بود را حق‌شناس، مهاجم تعويضي سپيدرود به سمت چپ دروازه سياه جامگان زد که توپ با عبور از زير دستان ناصري تبديل به گل شد.


بهترين بازيکن

پيام ملکيان با دوندگي زياد در سمت چپ زمين بارها موجب آزار خط دفاعي سپيدرود شد و علاوه بر آن با تاثيرگذاري روي گل اول و باز کردن دروازه تيم ميزبان به شکل تماشايي تاثير مستقيمي در پيروزي سياه جامگان داشت.



اتفاق ويژه

سپيدرود در نخستين تجربه حضور در ليگ برتر همانند هفته قبل که به نفت تهران باخت، امشب هم در حضور تماشاگران خودي نتيجه را برابر سياه جامگان واگذار کرد.
4 امتياز مشهدي‌ها با سياه جامگان نيز در شروع فصل از نکات قابل توجه ليگ هفدهم است.


لحظات حساس


دقيقه 12: موسوي، مدافع پيشتاخته سپيدرود توپ ارسالي از سمت چپ زمين را با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمي از روي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 17: ارسال سيف‌اللهي از جناح راست زمين را امرايي با ضربه سر زد که توپ با فاصله کمي از بالاي دروازه سپيدرود به بيرون رفت.
دقيقه 25: امرايي اين بار در باز کردن دروازه سپيدرود موفق نبود و ضربه او راهي اوت شد.
دقيقه 28: شوت پر قدرت ميرجوان نزديک بود سپيدرود را به گل برساند که ناصري با واکنش به موقع آن را تبديل به کرنر کرد.
دقيقه 29: فردوسي پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد ولي شوت او راه به جايي نبرد و به بيرون رفت.
دقيقه 34: ضد حمله سريع سياه جامگان را شربتي به امرايي رساند ولي ضربه او توسط سيد محمد حسيني دور شد.
دقيقه 37: شوت جماعتي به تيرک افقي دروازه سياه جامگان برخورد کرد ولي قبل از او کمک داور آفسايد گرفت که اين تصميم کمي عجيب به نظر مي‌رسيد.
دقيقه 43: ضربه آزاد راه دور سيف‌اللهي بعد از برخورد به مدافعان سپيدرود در اختيار حسيني قرار گرفت.
دقيقه 1+45: ميرجوان بهترين فرصت را داشت تا بازي را مساوي کند ولي شوت او بعد از ارسال ميري از جناح راست زمين و ضربه حسيني، با اختلاف زيادي به اوت رفت.
دقيقه 46: شوت پشت محوطه بادامکي به مدافعان سپيدرود برخورد کرد و به بيرون رفت.
دقيقه 47: دفع ناقص حسيني، دروازه‌بان سپيدرود را محسن حسيني دور کرد.
دقيقه 63: شوت بادامکي به شکل خطرناکي از کنار دروازه سپيدرود به بيرون رفت.
دقيقه 65: توپ ارسالي از روي کرنر را ناصري از زير طاق دروازه به بيرون کشيد و تبديل به کرنر کرد.
دقيقه 68: ناصري با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد سپيدرود به گل برسد.
دقيقه 70: نفوذ پناهي از سمت راست محوطه جريمه سپيدرود و شوت او برگشت داده شد.
دقيقه 77: شوت يرکوويچ با پاي چپ را حسيني تبديل به کرنر کرد.
دقيقه 78: سانتر خطرناک بادامکي از روي کرنر و ضربه سر يرکوويچ نزديک بود وارد دروازه سپيدرود شود که حسيني روي خط آن را جمع کرد.
دقيقه 85: شوت يرکوويچ از روي ضربه آزاد راه به جايي نبرد و به اوت رفت.
دقيقه 87: ضربه ميرجوان را ناصري راهي کرنر کرد تا برد سياه جامگان باقي بماند.
دقيقه 88: شوت سيف‌اللهي بي‌حاصل بود و با فاصله زيادي به بيرون رفت.
دقيقه 90: پاس ميرجوان و شوت روي پاي نزهتي به شکل خطرناکي از بالاي تيرک افقي دروازه سياه جامگان به بيرون رفت.



در حاشيه

* کارهاي آماده‌سازي ورزشگاه عضدي تا آخرين ساعات قبل از شروع بازي در حال انجام بود.
* عباس دهقاني، مربي سياه جامگان تنها محروم اين مسابقه است.
* به دليل تعمير جايگاه مقابل ورزشگاه عضدي، تماشاگران سپيدرود در اين قسمت حضور ندارند.
* نظرمحمدي بارها دستورات تاکتيکي را با صداي بلند به بازيکنان‌اش مي‌رساند.
* ميثاقيان از عملکرد شاگردان خود رضايت دارد و آنها را تشويق مي‌کند.
* با وجود اينکه سپيدرود يک گل عقب افتاده اما هواداران اين تيم با شور و حرارت خاصي به حمايت از اين تيم مي‌پردازند.
* اسکوربورد ورزشگاه عضدي به دليل ميزباني اين استاديوم از بازي‌هاي ليگ برتر به کار افتاده است.
* تماشاگران سپيدرود با روشن کردن نورهاي تلفن همراه خود صحنه جالبي در ورزشگاه خلق کردند.
* سياه جامگان با تاخير پنج دقيقه‌اي براي شروع نيمه دوم وارد زمين شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی