Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران – آذربایجان، تنها توری است که تعطیل نشده و همچنان در حال برگزاری است. 

به گزارش ایسنا، خسرو قمری در نشست ستاد برگزاری سی و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران - آذربایجان گفت: تور دوچرخه‌سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان یک افتخار بزرگ برای ورزش و دیپلماسی ایران اسلامی بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برگزاری 31 دوره موفق این تور کار بزرگ و ارزشمندی است، افزود: امسال این تور بسیار خوب و بی نقص برگزار خواهد شد چرا که تور ایران - آذربایجان افتخاری برای دوچرخه‌سواری ایران و آسیا است و امسال با برگزاری شایسته شاهد ارتقاء تور به حرفه ای برای سال 2018 تبریز خواهد بود.

قمری با بیان اینکه بنده و مجموعه دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران از عوامل برگزار کننده تور ایران - آذربایجان حمایت می کنیم، ادامه داد: نیاز است تمام تلاش ها را بکنیم تا این تور به صورت حرفه ای برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این تور یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تورها است که 31 سال به خوبی برگزار شده و امسال نیز به صورت نیمه حرفه ای در بهترین شرایط و استانداردها برگزار می شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: این تور به لطف برخورداری از مجریان خوب، توانمند و زحمتکش همچنان هر ساله با کیفیت برگزار می شود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه رتبه نخست ایران در رنکینگ آسیا در سایه برگزاری منظم تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان حاصل شده است، تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان یکی از تورهایی بوده که بنده چهار دوره سابقه رکاب زدن همراه با خاطرات خوب را دارم. تور ایران - آذربایجان یکی از اتفاقات ارزشمند ورزش کشورمان است که از اوایل انقلاب تا به امروز و به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار همه ساله برگزار شده و در سطح آسیا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان از بین شش تور داخلی اعم از تور میلاد دو نور، ریاست جمهوری، کرمان، مازندران و ... تنها توری است که تعطیل نشده و همچنان در حال برگزاری است.

قمری بیان کرد: در بعضی از استانها توری با قدمت 18 ساله تعطیل شده اما اینجا با دلسوزی مسئولان تور ایران - آذربایجان علاوه بر تعطیل نشدن، حتی به جایگاه 2 - 1 نیز رسیده است.

وی افزود: از هم اکنون همه باید با همکاری های بیشتر تلاش کنیم تا در سالهای آینده این تور به یک تور حرفه ای تبدیل شود.

قمری گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی و آسیایی هم جایگاه ویژه ای دارد و همیشه در جلسات اتحادیه جهانی و آسیایی از این تور ایرانی یاد می‌کنند.

در این نشست ابراهیم فیروزی دبیر اجرایی تور دوچرخه‌سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت : برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با تکیه بر توان نیروهای بومی اعتماد بالای نظام به ستاد را نشان میدهد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تور ایران - آذربایجان بهترین فرصت مناسبی است تا با برگزاری شایسته آن نشان دهیم که ایران کشوری با ثبات بوده و نظم و امنیت در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیروزی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال برقراری ارتباط با کشورهای جهان است و تلاش های زیادی صورت گرفته تا این تور در سی و دومیندوره به صورت نیمه حرفه ای با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود تا به سطح حرفه ای برسد و برای اینکه این سطح را حفظ کنیم باید در کنار استفاده از تجربیات گذشتگان و حمایت مسئولین و نهادها و ارگانها ، تلاشمان را نیز دو چندان کنیم.

نشست ستاد برگزاری سی و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای ایران - آذربایجان با حضور رییس، مشاور عالی و دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونان ورزشی ادارات ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان‌غربی و اردبیل و روسای کمیته‌های ستاد برگزاری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر

امروز مصادف با شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در همین راستا مردم مومن و متدین شهرستان چهاربرج استان آذربایجان غربی در مسجد جامع این شهرستان گرد هم آمدند و مراسم عزاداری و مداحی برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در لنز دوربین شهروند خبرنگار‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر