Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد امین رضازاده صبح امروز در جلسه انتخاب یک دبیرکل از احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اظهار کرد: بر اساس مصوبه ای که در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب داشتیم، این جلسه با حضور دو سوم دبیران کل احزاب ملی یعنی با حضور ۱۰۷ دبیر کل رسمیت می یافت که حد نصاب در این جلسه به دست نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۸۲ حزب استانی و ۱۶۵ حزب ملی در کشور داریم.

وی همچنین ادامه داد: قانون جدید فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی تصریح دارد که یک دبیر کل از احزاب ملی و یک دبیر کل از احزاب استانی به عضویت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در بیایند. البته این قانون نقاط قوت و اشکالاتی هم دارد که باید با کمک صاحب نظران و خود فعالان حزبی این اشکالات رفع شود اما برای اولین بار است دو نفر از احزاب در عالی‌ترین مرجع صدور مجوز تاسیس فعالیت احزاب و نظارت بر آن‌ها حضور می یابند که احزاب باید از این فرصت به عنوان اولین قدم استفاده کنند.

رضازاده در پایان با اشاره به اینکه در ساعت هشت صبح روز ۲۶ مرداد جلسه انتخاب یک دبیر کل از احزاب ملی و عصر همان روز نیز جلسه انتخاب یک دبیر کل از میان احزاب استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در این جلسه حد نصاب دیگر مطرح نیست و با حضور هر تعدادی از دبیران کل احزاب، جلسه رسمیت می یابد اما امیدواریم با حضور دبیران کل احزاب، این جلسه با حضور حداکثری برگزار شود.

بر اساس این گزارش دیروز نیز جلسه انتخاب دبیران کل احزاب استانی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه تشکیل نشد.

برخی از دبیران کل احزاب دلیل تشکیل نشدن جلسه امروز را ضعف قانون درباره نداشتن حق رای احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ ذکر کردند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، در جمع خبرنگاران در دانشگاه الزهرا اظهار کرد: آزمون سراسری به سلامت برگزار شده است، فقط در یکی از شهر‌ها سیل آمده که ارتش جمهوری اسلامی برای کمک آمده است و داوطلبان را جابه‌جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان گفت: در هر ۵ گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس، دفترچه دانشجو معلم مختص فرهنگیان توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند.

پورعباس تصریح کرد: تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند، ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است؛ بنابراین در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد ۴ نمره برای داوطلب یا به انتخاب خودشان یا انتخاب سازمان سنجش قابل استفاده است.

پورعباس گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و چند روز پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود