Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:29:16 GMT

سداد پرچم دار بهره گیری از شبکه های پیام رسان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۰۹۵۹

سداد پرچم دار بهره گیری از شبکه های پیام رسان

مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ گفت: طراحی اپلیکیشن «بله» با توجه به ماهیت پیام رسانی آن به گونه ای است که در حال حاضر امکان خدمات بانکی و پرداخت، خرید شارژ، پرداخت قبض و عملیات کارت به کارت فراهم بوده و همچنین قابلیت پیاده سازی تمامی سرویس های ارایه شده در اپلیکیشن های متعارف پرداخت و همراه بانکها در این اپلیکیشن وجود دارد که در آینده نزدیک پیاده سازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرامز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به مناسبت حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در خصوص روش های نوین پرداخت گفت: در کشور ما بیش از ۴۰ میلیون نفر از گوشی های هوشمند استفاده می کند که این تعداد پس از ورود نسل سوم تلفن های همراه و هجوم گسترده شبکه های مجازی استفاده از اینترنت در گوشی های هوشمند و به تبع آن بهره گیری از انواع اپلیکیشن های نوین موبایلی به یکی از مهمترین دغده های روز کاربران تلفن های همراه هوشمند مبدل شده است .
وی افزود: همگام با گسترش استفاده از اپلیکیشن های موبایلی بانک ها نیز با تولید و توسعه برنامه‏ های کاربردی همچون اپلیکیشن‏ های پرداخت آنلاین برای استفاده از این وسیله فراگیر در کسب و کارهای قدم برداشته اند.خالقی با بیان اینکه بانکداری همراه وسعت خدماتی را که ارایه می دهد به فراتر از مشتریان بانک افزایش داده گفت: در حال حاضر بانکداری همراه قادر است خدماتی به مشتریان غیر بانکی نیز ارایه دهد که این ویژگی برای جذب مشتریان بالقوه از اهمیت خاصی برای بانکها برخوردار است و شرایط به گونه ای است که امکان استفاده از تلفن های همراه برای پرداخت هزینه های روزمره در تمامی فروشگاه ها فراهم است و با امکان بهره گیری از این خدمات در کشور بانکها در رقابت برای جذب بیشتر مشتریان پرداخت همراه هستند .
مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد در خصوص طراحی اپلیکیشن «بله» گفت:در طراحی اپلیکیشن «بله» چند هدف مورد نظر قرار گرفته است. در واقع با توجه به ماهیت پیام رسانی این اپلیکیشن، «بله» یک پیام رسان است که امکان ارتباط و تعامل افراد را میسر می سازد .وی افزود: در قدم بعدی برای اولین بار در کشور امکان عملیات بانکی و پرداخت و همچنین درخواست پول نیز در بستر این پیام رسان فراهم شده است که به نوعی شرکت سداد ابتکار عمل در این زمینه را در دست گرفته است. وی تصریح کرد : البته «بله» یک اپلیکیشن پرداخت مطابق با تعریف های متداول و مرسوم نیست؛ بلکه فراتر از یک اپلیکیشن پرداخت است که ارزش افزوده ای فراتر و باارزش تر از هر امکانی که در اپلیکیشن های پرداخت وجود دارد را از طریق هویت پیام رسان بودن خود، فراهم می کند.وی در خصوص خدمات ارایه شده از طریق این اپلیکیشن گفت: در حال حاضر در زمینه خدمات بانکی و پرداخت، خرید شارژ، پرداخت قبض و عملیات کارت به کارت در اپلیکیشن «بله» پیاده سازی و اجرایی شده است و امکان پیاده سازی تمامی سرویس های ارایه شده در اپلیکیشن های متعارف پرداخت و همراه بانکها در این اپلیکیشن وجود دارد که در آینده نزدیک پیاده سازی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد تاکید کرد: آنچه مسلم است دورنمای بهره برداری از شبکه های پیام رسان روشن است و می توان گفت یک نسلی از اپلیکیشن ها با جامعیت بالا و پتانسیل رقابتی قابل توسعه در حوزه هایی چند وجهی، به بهره برداری خواهند رسید که شرکت سداد پیشرو و پرچم دار این حوزه است.البته امکان درخواست پول در اپلیکیشن بله میان اعضا منحصر به فرد است و ما از تلگرام هم حتی جلو افتاده ایم زیرا شنیده شده بود که تلگرام قصد دارد این امکان را ایجاد کند که ما با همکاری جوانان متخصص ملی خود این کار را جلوتر از آنان عملیاتی کردیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: این شبکه آبیاری یکی از مهم‌ترین مناطق تولید کننده خرما در استان بوشهر است و تامین به موقع و با حجم مناسب آب، موجب افزایش کمی و کیفی این محصول خواهد شد.

عبدالطیف عباسی نژاد افزود: روش‌های سنتی آبیاری شامل غرقابی موجب بهره وری پایین آب در دسترس کشاورزان می‌شود و با توجه به کاهش ۵۴ درصدی بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته، باید این روش‌ها اصلاح شود.

وی گفت: فرآیند آبیاری بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار اصله نخل پس از اتمام گرده افشانی آغاز و تا پیش از فصل برداشت محصولات ادامه خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر عنوان کرد: از کشاورزان می‌خواهیم با توجه به کاهش ۶۶ درصدی آبگیری سد رییسعلی دلواری در مقایسه با سال گذشته، ضمن رعایت الگوی مصرف و افزایش بهره وری آب در دسترس، نهایت همکاری در فرآیند آبیاری را داشته باشند تا آب با حجم و زمان بندی برنامه ریزی شده در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

عباسی نژاد با اشاره به رو به پایان بودن آبیاری دیگر شبکه‌های پایاب سد رییسعلی دلواری گفت: به صورت همزمان با آبیاری در شبکه آبپخش، روند توزیع آب در شبکه‌های آبیاری شبانکاره، کلل و حاشیه رودخانه حله نیز طبق تقویم آبیاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تعهدات تامین نیاز‌های زیست محیطی رودخانه شاپور، رودخانه حله و تالاب حله از محل رهاسازی سد رییسعلی دلواری و تنظیم در بند بصری نیز به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی