Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: با توجه به هجمه‌های حیله‌گرانه دشمن برگزاری برنامه طرح نشاط برای فرزندان ایران اسلامی گامی در راستای مبارزه با ابتذال‌های فرهنگی، راهنمایی نوجوانان به مسیرهایی مشخص و مطابق با فرهنگ اسلامی است.

اسدالله رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازبا اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در اماکن مذهبی و متبرکه اظهار داشت: برنامه های نشاط معنوی از جمله برنامه‌های محوری سازمان اوقاف وامور خیریه بوده که به منظور ایجاد اوقات فراغت سالم، نشاط معنوی، آشنا شدن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایرانی و اسلامی در اماکن مذهبی و و متبرکه شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به هجمه‌های حیله‌گرانه دشمن برگزاری و انجام چنین برنامه‌هایی برای فرزندان ایران اسلامی گامی در راستای مبارزه با ابتذال‌های فرهنگی، راهنمایی نوجوانان به مسیرهایی مشخص و مطابق با فرهنگ اسلامی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمانگفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که برای رسیدن به این امر مهم مبارزه و کار جهادی مهمترین ابزار مورد نیاز هستند تا بتوانیم با تکیه بر این دو ابزار ارزشمند درراه مبارزه با تهاجم فرهنگی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان مادر نظر گرفته‌اند؛ موفق و سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه مبارزه با تهاجم فرهنگی در سایه همکاری و هماهنگی همه نهادهای بین بخشی به خصوص نهادهایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی خدمت می‌کنند امکان پذیر است، تصریح‌کرد: متاسفانه باید قبول کنیم که دشمن تا حدودی در تهاجم فرهنگی موفق بوده زیرا وقتی که از معابر و کوچه‌های برخی مناطق به ویژه مراکز استان‌ها تردد می‌کنیم با وضع اسفناک بی‌حجابی ویا بدحجابی روبه‌رومی‌شویم.

رشیدی افزود: برخی مواقع از فرمان و راهنمایی‌های مقام عظمایولایتخارج یا آن‌ها نادیده گرفته شدند اما برنامه‌های نشاط معنوی سازمان اوقاف وامور خیریه که از جمله برنامه ‌های بصیرت افزایی هستند، می‌توانند به عنوان مسیری روشن و موفق برای جوانان ما تبدیل شوند.

وی تصریح‌کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس‌های قرآن، معارف اسلامی، پرسش وپاسخ، بیان احکام شرعی، مشاوره‌های مختلف در زمینه‌های روانشناسی، امور اجتماعی، مشاوره وقف، احکام وقف، پخش فیلم های آموزنده و با محتوای ایرانی اسلامی ، برگزاری مسابقات علمی و ورزشی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان با بیان اینکه در پایان هر دوره نیز اردوهای فرهنگی برگزار می‌شود، عنوان کرد: از همه نهادها و ارگان‌های دولتی وغیر دولتی که در برگزاری طرح نشاط معنوی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجد سلیمان را یاری دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است