Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار اقدامات عجیب و غریب از شورا نداشته باشیم باید به تدریج و با آرامش کار را به پیش ببریم. شورای پنجم دارای تفکر اصلاح طلبی است ولی آنچه مدنظر ما خواهد بود این است که ما شورای شهر همه مردم اصفهان هستیم

به گزارش ایلنا، شیرین طغیانی در همایش اصلاحات و توسعه شهری اصفهان اظهار کرد: تغییر، مهم ترین پیام 29 اردیبهشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ما در شورای شهر اصفهان با لیوانی مواجه هستیم که یک نیمه خالی و یک نیمه پر دارد پس ما نه باید همه چیز را در نیمه خالی ببینیم و نه باید همه را در نیمه پر لیوان خلاصه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید یک تعامل میان کاستی ها و پتانسیل ها ایجاد کنیم، افزود: شورای شهر اصفهان با عقبه تاریخی و بحث های فرهنگی غنی و شهره عام بودن پیچیدگی های شهری را در یک چنین کلانشهری افزایش می دهد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتخاب شهردار در اصفهان کمتر از انتخاب شهردار در تهران نیست. منتخبین شورای شهر اصفهان حساسیت ها را روی خود حس می کنند و توقع به حق مردم را نیز می بینند.

طغیانی با بیان اینکه منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان نیازمند مشارکت مردمی هستند، تصریح کرد: ظرفیت مشارکت در کشور ما یک ظرفیت عظیمی است و امیدوارم که شرایط جامعه به گونه ای پیش برود که بتوانیم از این ظرفیت بزرگ استفاده ببریم.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدالت محوری موضوع اصلی در شورای اسلامی اصفهان خواهد بود. مشکل دیگر شهر اصفهان توسعه نامتوازن است. همچنین توجه به ارتقا فضای کسب و کار شهری و درآمد پایدار شهری از اقدامات ناگزیر ما خواهد بود.

طغیانی با اشاره به اینکه توجه به زنان و جوانان در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: نگاه ما به زنان ترهم آمیز نخواهد بود جامعه زنان ویژگی هایی دارند که بی شک از این ویژگی ها به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از حرکت های نمایشی و ناگهانی بپرهیزیم و بر اساس برنامه ریزی و تدریجی حرکت کنیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!

دیگر خبرها

  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان