Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-29@11:53:43 GMT

مدال برنز یک بوکسور ایرانی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۲۵۶۴

مدال برنز یک بوکسور ایرانی قطعی شد


بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی ضمن راهیابی به جمع چهار نفر برتر، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش بی‌باک،رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان آسیااز روز چهارشنبه با حضور بیش از ۱۴۰ بوکسور در پرتوپرنسس فیلیپین آغاز شده است.امروز (جمعه) و در سومین روز این رقابتها حسین حاج آقابراری در وزن ۵۴ کیلوگرم مقابل «جی بوچائو» از کشور چین قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه این نماینده کشورمان بود که به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج آقا براری با این پیروزی ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.همچنین از ساعاتی دیگرآرش امین ترابی در ۶۰ کیلوگرم با اریمبت از قزاقستان دیدار می کند.

تیم ایران با هفت بوکسور در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا نوجوانان شرکت کرده است. وضعیت بوکسورهای کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

۴۶ کیلوگرم: مصطفی ریگی (از دور رقابتها کنار رفت)
۵۴ کیلوگرم: حسین حاج آقا براری *(ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد)
۵۷ کیلوگرم: فرهاد مرادی (از دور رقابتها کنار رفت)
۶۰ کیلوگرم: آرش امین ترابی
۶۳ کیلوگرم: احسان آدای (از دور رقابتها کنار رفت)
۸۰ کیلوگرم: آرمین آذری (از دور رقابتها کنار رفت)
۸۰+کیلوگرم: علی سپهر (از دور رقابتها کنار رفت)

تیم بوکس نوجوانان ایران با هدایتغلامرضا کریمی و همایون امیری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است.علی دانشمند هم سرپرستی تیم را بر عهده دارد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر