Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:14:13 GMT

فوت امدادگر هلال احمر شیروان حین ماموریت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۳۱۹۲

فوت امدادگر هلال احمر شیروان حین ماموریت

خودروی امدادگران جمعیت هلال احمر شیروان امروز و هنگام اعزام به امامزاده زکریا برای خدمت رسانی به زائران دچار حادثه شد.

به گزارش ایسنا براثر واژگونی خودروی امدادی جمعیت هلال احمرشهرستان شیروان که برای پوشش امدادی مراسم شکرگزاری برداشت محصول در امام زاده زکریا به منطقه گلیل این شهرستان اعزام شده بودند، متاسفانه یک نفر از نجاتگران جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام ۲۲۶۴ عملیات و خدمات در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به بیش از هزار ۱۷ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی اظهار کرد: از تاریخ بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین ۱۰۳۱ مورد عملیات جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۸۴ مورد عملیات کوهستان «معادل چهار درصد» و امدادرسانی به حوادث جوی ۱۵۴ مورد معادل «هفت درصد» انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور کل دریافت‌کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: ۲۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، ۳۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده پیدا کردند و ۲۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

وی تصریح کرد: برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵۰۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 739325

دیگر خبرها

  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • تلاش برای ایجاد فرهنگ خود امدادی ۷۶۰۰ مسافر نوروزی در یزد
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • ارائه خدمات ۲ هزار امدادگر به مسافران نوروزی مازندران