Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی، رسیدگی وحل مشکلات مردم، با بهره‌برداری از توان متخصصان و افراد متمکن در اولویت برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهرامروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک سالروز میلاد باسعات امام رضا(ع) بر بهره جستن از سیره ائمه اطهار(ع) برای رسیدن به سعادت و خوشبختی تاکید کرد و اظهار داشت: مسلمانان برای انتقال پیام اهل بیت(ع) رسالت و ماموریت بزرگی بر دوش دارند تا با تحقق این مهم، زمینه تشکیل جامعه رضوی، علوی و فاطمی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در 1.5 سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی را به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند خاطر نشان کرد: در این حکم ماموریت مهمی به آیت‌الله رئیسی محول کردند که برای اجرایی شدن آن دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها شکل گرفت.

جمیری از راه‌اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد:محرومیت‌زدایی، رسیدگی وحل مشکلات مردم، با بهره‌برداری از توان متخصصان و افراد متمکن در اولویت برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر است.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر، ترویج فرهنگ رضوی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام محرومان به سفر زیارتی حرم امام رضا(ع) را از جمله برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر دانست و افزود: این دفتر رسیدگی به محرومان، بیمارانی که از توانایی لازم برای درمان برخوردار نیستند، دانش‌آموزان، طلاب، دانشجویان و سایر اقشار نیازمند با مشارکت افراد نیکوکار و خیر کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت افراد توانمند در عرصه رسیدگی به افراد نیازمند مورد تاکید قرار دارد افزود: کسانیکه از ظرفیت و توان لازم برای رفع مشکلات افراد محروم برخوردار هستند در قالب وقف و یا نذر وارد این میدان می‌شوند و در حل مشکلات دردمندان مشارکت می‌کند.

جمیری با اشاره به مشارکت پزشکان متخصص برای درمان بیماران نیازمند استان بوشهر گفت: بیمارانی که از توان مالی مناسبی برای درمان خود برخوردار نیستند با اعزام پزشکان متخصص به نقاط مختلف محروم استان بوشهر، ویزیت و درمان می‌شوند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با تاکید بر مشارکت خیران در عرصه خدمات رسانی به افراد محروم تصریح کرد: از خیران و نیکوکاران استان بوشهر دعوت می‌شود در حد توان با دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر برای حل مشکلات مردم محروم مشارکت و همکاری کنند.

وی تاکید کرد:منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای سیاست‌های آستان قدس رضوی و رفع محرومیت با مشارکت همه جانبه مردم ولایت‌مدار و توانمند محقق می‌شود.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر از اعزام افراد محروم به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) خبر داد و بیان کرد: کسانیکه که تاکنون موفق به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) نشده‌اند با برنامه‌ر یزی انجام شده به این سفر معنوی اعزام می‌شوند که دفتر آستان قدس رضوی استان بوشهر برای شناسایی این افراد و اعزام آنها برنامه‌هایی انجام داده است.

جمیری با تاکید بر توجه به حوزه اشتغال جوانان تصریح کرد: توجه به حل مسئله اشتغال جوانان یکی دیگر از ماموریت‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر است که این مهم در راستای تحقق اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند که بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه ۵ ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد اما قاعدتاً نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کرده و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور آقای قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشریح اولویت‌های سال ۱۴۰۳
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است