Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:50:13 GMT

مراسم تنفیذ یک مسئله شرعی و دینی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۳۴۱۹

مراسم تنفیذ یک مسئله شرعی و دینی است

خطیب جمعه شهرکرد گفت: عده‌ای تصور می‌کنند مراسم تنفیذ تنها یک برنامه تشریفاتی است اما در حقیقت مراسم تنفیذ یک مسئله شرعی و دینی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: در واقع در مراسم تنفیذ مشروعیت رأی مردم به وسیله ولی فقیه تایید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مراسم تنفیذ باید دولت، مجلس و همه نهادها تحت امر ولی فقیه باشند که متاسفانه برخی از این مسیر خارج می‌شوند اما بدانند که مردم می‌بینند و رصد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالگرد مشروطه بیان کرد: صدور حکم مشروطه تحت فشار مردم و مشروطه‌خواهان انجام شد اما متاسفانه آنچه که مردم و مشروطه‌خواهان خواستار آن بودند اتفاق نیفتاد.

نکونام خاطرنشان کرد: مشروطه تاریخ عبرت‌ساز برای مردم استبرای اینکه اجازه ندهیم دین و شرع کم رنگ شود.

وی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن گفت: این حادثه سال‌ها پیش اتفاق افتاداما این جنایت بزرگ بیانگر روحیه وحشی‌گری آمریکا است که هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند که با بعضی نامهربانی‌ها روبه‌رو می‌شوند زیرا که می‌خواهند پرده از حقایق بردارند.

نکونام با بیان اینکه البته به همین علت خطراتی نیز آنها را تهدید می‌کند، بیان کرد: نفاق باید رسوا و حق و حقیقت نمایان شود و خبرنگاران باید خطرات و تهدیداتی که برای نظام است را بیان کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: مومنان باید مراقب نظام سلطه باشند و با آنها دوستی و تعامل نداشته باشند.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم ایران برای دین و ایمانشان در برابر نظام طاغوت ایستادند و دست نظام سلطه را کوتاه کردند اکنون نباید با آنها تعامل داشته باشند چرا که کسانی که با دشمن سازش می‌کنند در حقیقت گمراه هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده اصل و ریشه است، گفت: در اصلاح خانه و خانواده خود هیچ‌گاه مایوس نشوید.

نکونام با تاکید بر جلوگیری از کم‌رنگ شدن ارزش‌های اسلامی در جامعهبیان کرد: لازم است برایحفظ وحدت در درون و حفظ ارزش‌ها در بیرون تلاش و در برابر نظام سلطهایستادگی کرد.

انتهای پیام/

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال

سرپرست و سرمربی باشگاه استقلال امشب (پنجشنبه) در حاشیه مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا، مراسم ختم پدر حمید بابازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امشب (پنجشنبه) در یکی از تالارهای تهران برگزار شد.

در این مراسم جواد نکونام و برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز حضور یافتند.

فرشید سمیعی نیز که شب گذشته از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد یکی از مدعوین در این مراسم بود.

جواد نکونام دقایقی با فرشید سمیعی به صحبت پرداخت و برای او در سمت سرپرستی باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد.

پیشکسوتان استقلال نیز ابراز امیدواری کردند استقلال بتواند با قهرمانی در لیگ برتر دل هواداران این تیم را شاد کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است