Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ولادت امام رضا(ع) برنامه زنده ترشا شیرین با پخش زنده از شبکه سبلان و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، صبح امروز به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) جشن باشکوهی با اجرای برنامه‌های متنوع و زیبا در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله برنامه‌های اجرای شده در این برنامه می‌توان به اجرای زنده برنامه تلویزیونی ترشا شیرین و پخش همزمان از شبکه سبلان با حضور طنزپردازان صدا و سیما اشاره کرد.

به گزارش سفیرمشکین، از زمان افتتاح مجموعه گردشگری پل معلق در شهرستان مشگین‌شهر اکثر برنامه‌های فرهنگی شهرستان به همت این مجموعه برگزار و اجرا می‌شود و مسئولان نیز در سایه این مجموعه گردشگری به استراحت می‌پردازند و گاهی اوقات حتی به خود زحمت حضور در برنامه‌های این مجموعه را نیز نمی‌دهند.

البته این مسئولان در صورت حضور در برنامه‌ها در وسط مراسم محل را ترک می‌کنند که این حرکت بی احترامی به مهمانان ورودی به شهرستان است که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به همایش بزرگ صادقیون در مجموعه پل معلق و یا یادواره شهدای سردار بنی هاشم اشاره کرد که با انتقاد مهمان برنامه نیز مواجه شد.

در حال حاضر مجموعه گردشگری نور سبلان تنها متولی برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان است که در مناسبت‌های مختلف وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم