Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ امام جمعه موقت یزد با اشاره به آیه ۵۵ سوره انفال گفت: آمریکا مصداق بارز و روشن کفار مورد اشاره در این آیه شریفه قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به پیمان‌شکنی‌های آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها تعهدات خود در برجام را نقض کردند و نه تنها به پیمان شکنی اقدام کردند بلکه با وضع تحریم های جدید، به همگان ثابت کردند که دشمنی آمریکا با ایران و مردم مسلمان آن پایان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمریکا همواره تلاش کرده تا خلق و خوی خصمانه خود را به ملت ایران نشان دهد، افزود: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت مسلمان ایران مدام و همیشگی است و هرگز نباید به دوستی آنها اعتماد کرد.

آیت اللهی، بدعهدی‌ها و پیمان‌شکنی‌ها و برخوردهای خصمانه را نشانه دشمنی ریشه‌دار و عمیق آمریکایی‌ها با ملت ایران دانست و بیان کرد: نباید به قول‌های آمریکایی‌ها خوش‌بین بود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به آیه ۵۵ سوره انفال یادآور شد: خداوند متعال در این آیه از قرآن کریم می‌فرماید که بدترین مخلوقات خدا کسانی هستند که کافر شده و قرار نیست ایمان بیاورند و اینها مدام عهدهای خود را می شکنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها امروز مصداق بارز این آیه شریف قرآن کریم هستند و امروز دیگر بدعهدی‌های آمریکا به همگان ثابت شده است.

آیت اللهی با اشاره به اینکه تحریم ها شرایط سختی را بر کشور ما حاکم کرد، افزود: البته همین تحریم‌ها سبب شد تا ظرفیت‌های کشور دیده شود و به طور قطع خیر و صلاح مسلمین در این تحریم‌ها بوده زیرا با این اقدام دشمنان، مسلمین به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کردند.

خطیب موقت جمعه یزد تصریح کرد: آمریکایی‌ها مصداق بارز کفار هستند بنابراین عده‌ای در داخل کشور نباید به ارتباط با آمریکا دل خوش کنند و نباید به آنها لبخند بزنند بلکه باید به جای کنار آمدن با دشمن، با نیروهای دلسوز داخلی کنار بیایند و با یکدیگر در برابر دشمنان متحد شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: مسئولان کشور از بد عهدی‌های آمریکا درس عبرت بگیرند و به این شیطان بزرگ اعتماد نکنند و به شناخت درستی از دوست و دشمن خود برسند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی نمایشگاه موزه عبرت ایران امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در شهرستان شیروان افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه، با اشاره به فسادهای مختلف در دوران پهلوی و مقایسه شرایط ایران پیش و پس از انقلاب، گفت: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت، فرصت خوبی برای تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و ظلم و ناکامی‌های رژیم ستمشاهی است.

محمدرضا حسین‌نژاد با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه موزه عبرت، به تصویر کشاندن ظلم و فساد دوران رژیم ستمشاهی برای نسل جوان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این مسیر پاسخگویی و روشنگری مسائل در تبیین موضوعات و شفاف‌سازی آنها نقش ارزشمندی دارد.

وی بیان کرد: موزه عبرت می‌تواند برشی اجمالی از ظلم رژیم ستمشاهی را نشان دهد و اعلام کند که ملت ایران با همدلی توانست در مقابله با طاغوت و فرعون زمان خود، صبورانه، با افتخار و عزتمند پیروز شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: زمانی که مردم ایران فهمیدند سران طاغوت و شاهان هیچ نیستند و نوکر آمریکا هستند، در مقابل آنها به پا خاستند و به روشنگری پرداختند و شکنجه‌های بسیاری دیدند. امیدوارم نمایشگاه موزه عبرت مورد استقبال مردم واقع شود و بویژه حضور قشر جوان را در این نمایشگاه داشته باشیم تا ترویجی برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.

وی به وضعیت اسفبار دوران رژیم پهلوی و عمق فاجعه این دوران اشاره کرد و گفت: وقایع این دوران باید برای مردم بازگو شود و با ترسیم گذشته باید بدانیم که تاوان‌های داده‌شده برای چه چیزی بوده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اتحاد دینی مطابق با ارزش‌های دینی و حمایت مردم و با راهبری رهبری دینی، بصیر، دانا و آگاه مورد ارزش است، افزود: پیشرفت‌های کشور باید برای نسل جوان تشریح شود، امروز ایران به دستاوردهای بسیاری در جهان رسیده و این بیانگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و خیلی‌ها می‌خواهند این مهم را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • ذهن آمریکااندیش