Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: منویات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری باید مدنظر و مورد توجه رئیس جمهور و کابینه دولت دوازدهم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان‌ بوشهر، امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) ویژگی‌های امام هشتم در ابعاد علمی و تربیتی برشمرد و بر بهره جستن از سیره و منش امام رضا(ع) تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن مصلح با تبریک روز خبرنگار، نقش مهم خبرنگاران در پیشرفت و توسعه جامعه مهم دانست و اظهار داشت: امیدوارم خبرنگاران در راستای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی بر اساس منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.

خطیب نماز جمعه برازجان، با اشاره به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از رهنمودهای معظم‌له در رفع مشکلات و موانع بپردازد.

وی با بیان اینکه امانت دانستن مسئولیت و امانت‌داری آن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: اولویت بندی در برنامه ریزی‌ها و تلاش برای ریشه کنی فساد و فقر از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور بود.

مصلحقدردانستن از نیروهای انقلابی و با انگیزه را از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: لزوم کاری قوی، جهادی و حساب شده از دیگر منویات رهبر معظم اسلامی است که باید همه توصیه‌ها و سفارش‌ها سرلوحه کار رئیس جمهور و کابینه دولت دوازدهم قرار بگیرد.

امام جمعه برازجان از افزایش جرائم خشن در دشتستان خبرداد و گفت: افزایش جرائم خشن در دشتستان از جمله قتل و خودکشی نگران کننده است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر تکمیل پروژه مسکن مهر دشتستان افزود: اجرای این پروژه بیش از 4 سال است که راکد مانده و این مجتمع‌های مسکونی در حال فرسودگی و نابودی است و افراد بی خانه همچنان در انتظار این واحدهای مسکونی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید نسبت به حق و حقوق مردم بی تفاوت باشند خاطر نشان کرد: در ماجرای مسکن مهر دشتستان، مسئولان نباید بی تفاوت از ماجرا بگذارند باید از حقوق محرومان دفاع کنند و این پروژه‌ها به سروسامان برسانند.

مسئولیت رئیس جمهوری بدون تنفیذ حکم از سوی ولی فقیه فاقد مشروعیت است

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) بر بهره جستن از سیره، منش و آموزه‌های این امام بزرگوار تاکید کرد و اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی با بهره جستن از زندگی ائمه اطهار(ع) امری مهم و ضروری است چراکه صنعتی شدن جامعه لطمه بزرگی بر زندگی و ارتباط خانوادگی گذاشته که باید به بهره جستن از شیوه زندگی اهل بیت(ع) در اصلاح امور جامعه و زندگی تلاش شود.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد،انگیزه الهی واتحاد مردم را دو رکن اصلی پیروزی انقلاب دانست و افزود: براساس منویات امام راحل تا زمانی که مردم مومن وحدت دارند انقلاب باقی است و خدشه‌ای بر آن وارد نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه عسلویه به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پرداخت و با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مسئولیت رئیس جمهوری بدون تنفیذ حکم از سوی ولی فقیه فاقد مشروعیت است.

هاشمی‌نژاد، توجه به اتحاد ملت، جلوگیری از التهاب آفرینی و دو دسته‌گی را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: تنفیذ حکم رئیس جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب به معنای تایید دولت دوازدهم است که در این راستا رئیس جمهور و کابینه دولت دوازدهم باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر توجه به نیروهای انقلابی و پرانگیزه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر قدردانی از این نیروها اعلام کردند اینها کسانی هستند که در مشکلات، کشور را حفظ می‌کنند فرد انقلابی دلسوخته و جان برکف است که انقلاب را حفظ می‌کنند.

وی با تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی افزود: 17 مرداد مصادف با سالروز شهادت مظلومانه دیپلمات‌ها و شهید محمود صارمی توسط طالبان در افغانستان است و در تقویم روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

هاشمی‌نژاد، با تاکید بر نقش مهم خبرنگار در جامعه بیان کرد: خبرنگار باید متعهد و امین نظام و مردم باشد و در عین حال خبرنگار باید مصالح نظام و انقلاب و مردم را درهمه حال مد نظر داشته باشد.

امام جمعه عسلویه با رد هرگونه شایعات درخصوص اختلاف با فرماندار شهرستان عسلویه تاکید کرد: برخی دنبال گل‌آلود کردن آب و ایجاد اختلاف بین آحاد مختلف جامعه هستند و به صراحت اعلام می‌شود که بین امام جمعه و فرماندار عسلویه هیچ اختلافی نیست.

تنفیذ حکم از سوی ولی فقیه به رئیس جمهورحسن اعتماد رهبر به ملت ایران است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: تنفیذ حکم از سوی ولی فقیه به رئیس جمهور، حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب به ملت ایران و دولت است.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با اشاره به اینکه در نظام اسلامی ایران برای رسیدن به جایگاه رئیس جمهوری باید 4 مرحله مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان، کسب آراء قاطع ملت ایران، تنفیذ حکم رئیس جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراسم تحلیف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی 4 مرحله رسیدن به جایگاه رئیس جمهوری است.

وی با تاکید بر توجه رئیس جمهور و دولت دوازدهم به منویات و سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: درک مشکلات و حل آنها و بررسی مشکلات و کمبودها از جمله توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه دیلم، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: صلابت و قدرت در برابر سلطه استعمارگران و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور بود.

امام جمعه دیلم با اشاره به حج تمتع بیان کرد: یکی از کارهای خوب امسال در موسم حج، راه‌اندازی کاروان‌های حج است که در این زمینه باید آرامش و امنیت حجاج حفظ شود.

حسینی بوشهری تاکید کرد: زائران خانه خدا از فرصت بدست آمده حداکثر استفاده کنند و فرصت روز عرفه را مغتنم بشمارند.

انتهای پیام/

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند