Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های امام رضا(ع) این است که ایشان توحید را بدون ولایت بی‌معنا می‌دانند و حصن الهی را زمانی نفوذناپذیر می‌دانند که بر حول محور ولایت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژگی دیگر امام رضا(ع) این بود که برای اثبات حقانیت دین مبین اسلام با ادیان مختلف گفت‌وگو می‌کرد تا حقانیت اسلام را ثابت کند؛ البته گفت‌وگو زمان دارد و مناسب است که طرف مقابل شما دارای منطق باشد و حق را بپذیرد، اما وقتی کسی هرگز اهل منطق نیست و غیر از زور چیز دیگر را نمی‌فهمد گفت‌وگو با او بی‌فایده است.

امام جمعه قرچک با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری عنوان کرد: رأی مردم با تنفیذ حکم ولایت کامل شد؛ مقام معظم رهبری در این مراسم چند سفارش به دولت کردند؛ ایشان معیشت مردم را جزء وظایف دولت دانستند و از رئیس‌ جمهور خواستند که برای برطرف کردن فقر تلاش کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: هرگز وجود دشمن را فراموش نکنیم و گمان نکنیم که اگر ما قصد خیر داریم و با دیگران در صلح و آرامش هستیم، دیگران هم در حق ما همین مطلب را دارند، متأسفانه یکی از ضعف‌های دولت یازدهم این بود که گمان می‌کرد با مذاکره و گفت‌وگو، دشمنی‌ها پایان می‌یابد؛ حال آنکه دشمن با استفاده از فضای گفت‌وگو بردشمنی خود افزود.

وی با اشاره به اثرات سازش و مذاکره بیان کرد: هرگز نباید فراموش کنیم که نظام اسلامی ما برای انقلاب هزینه اولیه داده است و اکنون که نزدیک به 40 سال از عمر آن می‌گذرد، برای ادامه راه نیاز به هزینه کمتری است و حال آنکه سازش و مذاکره هزینه بسیار دارد و این مطلب را برجام ثابت کرد.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: جایی که مقام معظم رهبری در شروط 9 گانه خود در امضای برجام فرمودند توافق ژنو و لوزان که منجر به برجام شد و هزینه سنگین بر ملت وارد کرد؛ لیکن با وجود پرداخت این هزینه برجام ثمری برای نظام نداشت و نتیجه آن شد که تحریم‌های مادر علیه نظام اسلامی وضع شد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به امضای مادر تحریم‌ها توسط ترامپ خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز ترامپ آن را امضاء کرد و صریحا آن را نقض کرد و حال آنکه بعضی از مسئولان جرأت اظهار نقض برجام را ندارند و می‌گویند برجام نقض فاحش نشده است در حالی که فرقی بین نقض برجام نیست و نقض فاحش برجام بازی با الفاظ است.

901

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم

استان گلستان به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای گلستان با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

بقعه متبرکه امامزادگان گلستان همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!