Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، ایشان را صاحب‌خانه ایران دانست و اظهار کرد: امام رضا(ع) منشأ برکات معنوی، فکری و مادی این ملت است.

وی با بیان اینکه در میلاد ائمه اطهار نباید تنها به محبت قلبی اکتفا کرد، افزود: در چنین روز میمون و مبارکی کل ایران و شهرستان باید با چراغانی معابر و درب خانه‌هایشان این عید بزرگ را جشن بگیرند، امام رضا(ع) شخصیتی است که همگان از سفره کرامت و عظمت و عزت این امام بزرگوار روزی می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بهشهر بیان کرد: ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی و تسلیم امر رهبری بودن از جمله ویژگی‌های برجسته شیعیان است، شیعیان کسانی هستند که گفتار ولی فقیه و امامشان را آویزه گوش خود می‌کنند و تحت هیچ شرایطی زیر بار ترفندهای دشمن نمی‌روند.

این مسؤول با استناد به بیانات مقام معظم رهبری به چند محور اساسی در خصوص مسائل سیاسی و منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: ظرفیت بالای معنویت، حج و مساله فلسطین از شاخص‌‌‌ترینمسائل روز دنیا به‌شمار می‌آید، حج مظهر قدرت اسلامی، عظمت و یکپارچگی امت اسلامی است و یقین بدانید به‌واسطه حج امت اسلامی خود را نشان می‌دهد و این واقعیت حج است.

جباری ادامه داد: حج بی‌برائت، حج بی‌ولایت است، حج بی‌برائت حج ابراهیمی نیست و از بی‌ولایتی سرچشمه می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه امروزه تمام دنیا در تلاشند تا با صرف هزینه‌های هنگفت اختلاف‌افکنی کنند و امت اسلامی را به جان هم بیندازند، تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که علمایی بر علیه علمای اسلام و مذهب شیعه فتوا می‌دهند، در عصر حاضر شاهد جنگ مذهبی بر علیه مذهب هستیم که این مهم وظیفه مسؤولان و روحانیت و همچنین مردم را سخت‌تر می‌کند، یقین بدانید اگر هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود ایران به سرنوشت کابل و موصل گرفتار می‌شد.

امام جمعه بهشهر با تبریک تنفیذ دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر مسائل مردم‌سالاری دینی تأکید کرد و گفت: راه سعادت دولت و ملت ایران در گرو پیروی از بیانات رهبری است و این مهم باید توسط تمامی مسؤولان و ورزا رعایت شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد