Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای داوطلب مردمی عراق روز گذشته حمله گسترده تروریست‌های داعشی به دو روستای عین طلاوی و مقتل الخنزیر در جنوب غرب تلعفر را دفع کردند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق تمام خطوط امدادرسانی به داعش در شهر تلعفر در غرب موصل را مسدود کرده‌اند و در نتیجه داعش هر از گاهی حملاتی برای بازکردن روزنه‌ای به ‌سمت سوریه انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهر تلعفر در غرب موصل که از سال 2014 میلادی در اشغال گروه تروریستی داعش است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد؛ این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش فرستاده می‌شود.

نیروهای داوطلب مردمی عراق روز پنجشنبه همچنین حمله تروریست‌های داعشی در شمال منطقه مرزی تل صفوک در مرز عراق و سوریه را دفع کردند که در پی این عملیات خسارات سنگینی به داعشی‌ها وارد شد.

تل صفوک مهمترین گذرگاه مرزی در استان نینوا محسوب می‌شود و تروریست‌های داعش در گذشته از این مسیر نیرو و تجهیزات نظامی را به شهرهای مختلف عراق منتقل می‌کردند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • یسنا زنده پیدا شد
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است