Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی در دیدار با معاون نخست‌وزیر اوگاندا:

رئیس مجلس در دیدار با معاون نخست‌وزیر اوگاندا گفت: ایران و اوگاندا هر دو از منابع طبیعی غنی‌ای برخوردارند که از همین ظرفیت‌ها می‌توان جهت گسترش روابط استفاده کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با «موسس علی» معاون نخست‌وزیر اوگاندا اظهار داشت: ایران و اوگاندا هر دو از منابع طبیعی غنی‌ای برخوردارند که از همین ظرفیت‌ها می‌توان جهت گسترش روابط استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«موسس علی» معاون نخست‌وزیر اوگاندا نیز در این دیدار اظهار داشت: ما خواهان آن هستیم که روابط تجاری خود را با ایران افزایش دهیم، زیرا ایران دارای صنعت خوبی است و تجربیات زیادی در زمینه نفت و پتروشیمی دارد و امیدواریم که بتوانیم از تجارب شما در این صنعت استفاده کنیم.
امنیت پایدار ایران زمینه‌ساز توسعه روابط با ماداگاسکار
رئیس مجلس همچنین در دیدار با «ژان ماکس راکوتومانجی»رئیس مجلس ملی ماداگاسکار با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایران و ماداگاسکار برای گسترش تعاملات اقتصادی، گفت: امنیت پایدار جمهوری اسلامی زمینه‌ساز توسعه روابط میان دو کشور خواهد بود.
در این دیدار رئیس مجلس ملی ماداگاسکار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای همکاری میان دو کشور گفت: جمهوری اسلامی از توانایی و تجارب بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری و صنعتی برخوردار است که قطعاً با گسترش روابط میان دو کشور می‌توان از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد.
تشکیل سفارتخانه تانزانیا در ایران
 به گزارش مهر، علی لاریجانی همچنین در دیدار با «جاب ایندوگامی» رئیس مجلس تانزانیا اظهار داشت: ایران و تانزانیا با یکدیگر روابط خوب و دوستانه‌ای دارند و تشکیل سفارتخانه به گسترش این روابط کمک زیادی خواهد کرد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا