Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:27:47 GMT

دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۷۶۰۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری راهپیمایی‌ها نگین درخشان برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این حکم تنفیذ یک حکم تشریفاتی نیست بلکه یک رسالتی قانونی، شرعی و دینی و جزؤ اختیارات ولی فقیه و نائب امام معصوم(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی علت اینکه سپاه را از خارج مرز متهم به فساد اقتصادی می‌کنند و ابهت سپاه و بسیج را می‌خواهند بشکنند برای این است که در بسیج و سپاه روحیه انقلابی‌گری است و دشمن روحیه انقلابی‌گری را هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه برخی اوقات نیروهای انقلابی و دلسوز ما را مسؤولان در جذب گزینش‌ها و استخدام‌ها در ارائه خدمات شهروندی بایکوت می‌کنند، افزود: رابطه سالاری جای شایسته‌سالاری و ضابطه سالاری را گرفته است که اینها همه درد دل ملت است.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: این کوته‌فکری است که یک مسؤول در شهرستان بیان کند شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیارانی که رویه آنها برخلاف شماست را قلع و قمع کنید و این به معنی کنارزدن نیروهای انقلابی است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان روی کاغذ آمده است اما در عمل ما چیزی مشاهده نمی‌کنیم و گاهی اوقات کارهای روزمره مسؤولان ما به نام اقتصاد مقاومتی نوشته می‌شود.
وی به ساخت بیمارستان شهرستان اشاره کرد و افزود: با آغاز به کار بیمارستان مسؤولان ما را در جذب و گزینش افراد بومی‌ یاری کنند اما متاسفانه در برخی از ادارات ما بومی‌سازی نیست و در آن گزینش‌های سیاسی است.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه عده‌ای در بیرون از شهرستان برای ریگان تصمیم می‌گیرند، اظهارکرد: باید قانون‌مدار باشید و قانون فصل‌الخطاب است.
حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه نام بیمارستان ریگان دو سال قبل در شورای فرهنگ عمومی به نام حضرت ابوطالب(ع) به دانشگاه علوم‌پزشکی بم ارجاع داده شد که مورد پذیرش دانشگاه و سپس به وزارت بهداشت قرار گرفته اما پس از مدتی تعدادی دور هم نشستند که نام بیمارستان را تغییر دهند اما نام آن تغییر نمی‌کند.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم