Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزدي که تعدادي تلفن‌همراه سرقت کرده بود، دقايقي بعد از آخرين سرقت بر اثر تصادف با خودروي سواري روبه‌روي ورزشگاه شيرودي جان باخت.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، روز يکشنبه گذشته خبر تصادف مرگبار يک خودرو با يک موتورسيکلت روبه‌روي ورزشگاه شيرودي به پليس 110 اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامي کلانتري 107 فلسطين به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحقيقات اوليه مأموران حاکي از آن بود که يک دستگاه موتورسيکلت با دو سرنشين با يک خودروي سواري تصادف کرده که بر اثر اين حادثه راکب موتورسيکلت بر اثر شدت جراحات جان باخته و ديگر سرنشين موتورسيکلت نيز متواري شده است همچنين مأموران در بررسي لوازم همراه متوفي با مقداري لوازم مسروقه مانند تلفن‌ همراه و ... مواجه شدند.



با اعلام مراتب اين اتفاق به بازپرس امور جنايي تهران، دستور تحقيق از راننده خودروي سواري صادر شد که وي در اظهاراتش مدعي شد قصد داشته خواهرش را به بيمارستان برساند و بر اثر عجله اين تصادف به وقوع پيوسته است.

در حاليکه تحقيقات درباره اين پرونده ادامه داشت مشخص شد که دقايقي قبل از اين حادثه، متوفي يک تلفن‌ همراه را در حوالي ميدان هفت‌تير از پسر جواني سرقت و زورگيري کرده است، پسر جواني که سرقت از وي صورت گرفته بود با حضور در کلانتري، تلفن‌ همراه مسروقه کشف شده از سارقان را شناسايي کرد.

سرانجام جسد متوفي با دستور بازپرس براي انجام آزمايشات لازم به پزشکي قانوني منتقل شد و بازپرس امور جنايي تهران دستور داد تا دوربين‌هاي محل حادثه بازبيني شود و پليس راهنمايي و رانندگي نظر کارشناسي خود درباره مقصر حادثه را اعلام کند.

واکنش پليس به خبر تصادف پسر زورگير با زانتيا
يک منبع آگاه در مرکز اطلاع‌رساني پليس درباره کشته شدن يک فرد زورگير توسط يک خودرو زانتيا گفت: دو فرد زورگير که از شخصي در خيابان طالقاني زورگيري کرده بودند در حال دور شدن از محل با يک خودروي زانتيا تصادف مي‌کنند.

يک منبع آگاه در مرکز اطلاع رساني پليس درباره عکس زورگيري که توسط يک خودروي زانتيا زير گرفته شده و در فضاي مجازي منتشر مي‌شود گفت: اين حادثه در تاريخ 8 مردادماه در خيابان طالقاني اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: دو فرد زورگير که از شخصي در خيابان طالقاني زورگيري کرده بودند در حال دور شدن از محل بودند که با يک خودروي زانتيا تصادف مي‌کنند و يکي از آن‌ها در اين حادثه فوت مي‌کند. در بررسي‌هايي که بعد از حادثه انجام شده مشخص مي‌شود اين افراد زورگير بودند از همين‌رو فرد دوم نيز بازداشت و تحويل مراجع قضايي مي‌شود.

اين منبع آگاه گفت: اين تصادف کاملا عادي بوده و آن طور که در فضاي مجازي مطرح مي‌شود و راننده خودروي زانتيا به عمد با اين زورگير برخورد نکرده است.
رکنا
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدنددر بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس