Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:14:27 GMT

ورود مقامات کوبا، اروگوئه و کامرون به تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۷۹۱۵

«اولیسس روسالس دل تورو» معاون رئیس جمهور کوبا به عنوان نماینده این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد.

خبرگزاری مهر:«اولیسس روسالس دل تورو» معاون رئیس جمهور کوبا به عنوان نماینده این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
«اولیسس روسالس دل تورو» پس از وارد به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، مورد استقبال محمد کشاورزاده مدیرکل آمریکای وزارت خارجه قرار گرفت.
همچنین علاوه بر معاون رئیس جمهور کوبا، فرستاده ویژه اروگوئه و رئیس مجلس سنای کامرون هم برای شرکت در مراسم تحلیف روحانی جمعه شب وارد تهران شدند.

«رافائل میچلینی» فرستاده ویژه اروگوئه نیز از دیگر مقاماتی بود که جمعه شب برای شرکت در مراسم تحلیف روحانی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

همچنین «مارسل نیات انجفنجی» رئیس مجلس سنای کامرون ساعاتی پیش برای شرکت در این مراسم وارد تهران شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد