Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@05:08:53 GMT

روزی که تلاش مردم و علما به بار نشست!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۸۳۶۱

روزی که تلاش مردم و علما به بار نشست!

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی‌اش مطلبی تحت عنوان «روزی که تلاش مردم و علما به بار نشست!» را منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرام خود در مطلبی تحت عنوان «روزی که تلاش مردم و علما به بار نشست!» نوشت:

«باسمه تعالی

شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۶

روزی که تلاش مردم و علما به بار نشست!

۱۴ مرداد روز مشروطیت نام گرفته که فرمان تشکیل مجلس توسط شاه قاجار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تکمله این فرمان نکات مهمتری را در بر دارد و نشان از آن است که مقاومت علما و مردم هم در اصل و هم در اصلاح مشروطیت تا چه اندازه موثر بوده است.

جناب اشرف صدراعظم در تكمیل دستخط سابق خودمان مورخه چهاردهم جمادی‌الثانیه ۱۳۲۴ كه امر و فرمان صریحاً در تأسیس مجلس منتخبین ملت فرموده بودیم مجدداً برای آنكه عموم اهالی و افراد ملت از توجهات كامله ما واقف باشند امر و مقرر می‌داریم كه مجلس مزبور را به شرح دستخط سابق سریعاً دایر نموده بعد از انتخابات اجزاء مجلس فصول و شرایط نظام مجلس شورای اسلامی را مطابق تصویب و امضای منتخبین به طوری كه شایسته مملكت و ملت و قوانین شرع مقدس باشد مرتب بنمائید كه به شرف عرض و امضای همایونی ما موشح و مطابق نظامنامه مزبور این مقصود مقدس صورت و انجام پذیرد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند