Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شب گذشته نگين معتضدي بازيگر سينما و تلويزيون مهمان دورهمي بود.

به گزارش خبرگزاري آريا ، برنامه تلويزيوني دورهمي، شب گذشته ميزبان نگين معتضدي بازيگر سينما و تلويزيون بود.
مهران مديري پيش از گفتگو با مهمان برنامه، در چند بخش نمايشي به موضوع آمار و آمارگيري پرداخت. در همين رابطه، در بخشي از برنامه «قيمت» (سروش جمشيدي) آمار پشت صحنه را به مديري گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث آمارگيري و آمار دادن به جايي رسيد که خطاب به مديري گفت: چند شب قبل با سيامک انصاري تو ماشين چي مي‌گفتيد؟ مديري هم گفت: گپ مي‌زديم. اين بحث و سوال و جواب تا جايي پيش رفت که مديري رو به قيمت گفت: يه جوري حرف ميزني که انگار داشتم با آنجيلا جولي حرف مي‌زدم. اين موقع بود که قيمت به سبک مجري دورهمي گفت: اسم خانم جولي اومد؛ ازشون دعوت مي‌کنيم که مهمان دورهمي باشند!
اما در بخش گفتگو با مهمان دورهمي، نگين معتضدي در خصوص شروع فعاليت بازيگري خود گفت: پدر بزرگ من رضا شفيع کار تئاتر مي کرد. همچنين مادرم علاقه بسياري به کتاب داشت و آنها تاثير بسياري روي علاقه مندي من به هنر و ادبيات داشتند.
وي در خصوص ويژگي هاي ماه تولد خود عنوان کرد: متولد سه مهر 64 هستم. مهرماهي ها بسيار حساس و زود رنج هستند. من خودم زود قهر مي کنم، حتي با يک تلنگر کوچک جهان را زير سوال مي برم؛ اما در حال مبارزه با اين خصوصيت خود هستم چراکه هميشه دنيا با آدم مهربان نيست.
مديري در خصوص بحران سي سالگي از معتضدي سوال کرد. او پاسخ داد: من هميشه فکر مي کردم در سي سالگي افسردگي طولاني مدت خواهم داشت؛ اما سي سالگي براي من شروع يک زندگي بهتر بود؛ دهه بيست براي من پر از جنگ بود.
وي در خصوص اولين کار خود عنوان کرد: کارهاي دانشجويي دوستانم را بازي مي کردم اما من علاقه عجيبي به جعبه جادويي داشتم. براي همين به دفترهاي مختلف رفتم و تست دادم؛ تا اينکه در فيلم «راز» سعيد اسدي بازي کردم.
معضدي درباره همکاري با مهران مديري گفت: خيلي جرأت زيادي مي خواست که با ابر مرد طنز ايران کار کنم. من هرگز يادم نمي‌رود، دستيار شما با من تماس گرفت و گفت براي کار آقاي مديري از شما دعوت مي کنيم، حضور داشته باشيد. من با اين حرف چند ثانيه‌اي سکوت کردم و گفتم واقعا راست مي‌گوييد و قرار شد به دفتر شما بيايم. آن شب تا صبح چند بار تصميم گرفتم که در اين کار حضور نداشته باشم (خنده)
وي افزود: زماني که براي صحبت به دفتر شما آمدم، ترس بسياري داشتم. از اينکه قرار بود شما را از نزديک ببينم؛ چرا که شما از سال‌ها قبل اسطوره من بوديد. زماني که شما را ديدم درباره فيلمنامه صحبت کرديد و من فقط نگاهتان مي کردم. شما گفتيد سوالي نداريد و من کلمه ها را گم کرده بودم و با صدايي که شبيه يک بچه گربه بود، گفتم از ديدن شما خيلي خوشحالم (خنده)

معتضدي در خصوص حسودي کردن در شغل بازيگري عنوان کرد: شايد خيلي کم پيش بيايد که من نقشي را ببينم و نسبت به آن حسادت کنم که چرا اين نقش به من پيشنهاد نشد. زماني که حسادت مي‌کني يعني آن بازيگر بسيار نقش را زيبا ايفا کرده است و هيچ کس جز آن بازيگر نمي‌توانست آن نقش را ايفا کند؛ به طور مثال در فيلم من ترانه 15 سال دارم، جز ترانه عليدوستي چه کسي مي‌توانست به اين زيبايي بازي کند. البته من به يک چيز ديگري حسودي مي‌کنم؛ اينکه کارگردان محبوبم سر کار به يک بازيگر ديگر بيشتر توجه کند و از بازي او تعريف کند. (خنده)
مديري در ادامه گفت: من مي‌ديدم سر فيلمبرداري چپ چپ به من نگاه ميکنه، قهر ميکنه و به خاطر مريضي سر کار نمي‌آيد؛ نگو دليلش اين بوده.
در ادامه، معتضدي در خصوص عاشق شدن خود بيان کرد، اواخر سال 95 نامزد کرده و خيلي دوست داشته اين خبر را در برنامه دورهمي بگويد.
بازيگر سريال«تکيه بر باد» در خصوص فعاليت اخير خود عنوان کرد: در سال 96 تصميم گرفتم که با وسواس بيشتري بازي کنم و کارهايي را انتخاب کنم که حالم با آنها خوب باشد.
نگين معتضدي در پايان برنامه چرخ خياطي را که يادگار مادربزرگش بود، به موزه دورهمي اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...