Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دارالقرآن وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران گفت:  قرآن کریم نسخه کامل هدایت و عامل سعادت بشر در طول تاریخ است.
حسین ربیعیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به بهره مندی از آیات معجزه عظیم خداوند به منظور رسیدن به هدایت بیشتر و سعادت بشر اظهار کرد: باید به مسئله فرهنگ و آموزه های قرآنی توجه جدی از سوی مسئولان و سازمان ها باشد، ما در این سازمان نیز در نظر داریم علاوه بر این مهم به موضوع خانواده و تربیت فرزندان در مسیر قرآن و تربیت قرآنی  ورود پیدا کرده و نسل جوان را با بهره مندی از قرآن کریم با اخلاق معنوی در زندگی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رعایت اخلاق معنوی در روند مدیریت سازمان ها نیز تاثیر چشمگیری را به همراه دارد خاطر نشان کرد: هر سازمانی که در کنار وظایف رسمی خود برخی هنجار هارا پذیرفته و به آن عمل کند موفق تر خواهد بود، همچنین امروزه در دنیا اخلاق معنوی و مدیریتی از مسائل مطرح بوده است و به این امر نگاه ویژه می شود، امیدواریم ما نیز در کشور ایران به عنوان یک کشور اسلامی و الگو پذیر از آموزه های قرآنی با همت مسئولان  بیش از پیش این امر مهم را در سازمان ها نهادینه سازیم.
ربیعیان با تاکید بر اینکه مردم همواره باید با قرآن در تمام مراحل زندگی مانوس باشند گفت: هیچ سازمان و فردی نباید خود را از قرآن و بهره مندی از آیات آن دور سازد و هرقدر انس با قرآن در طول زندگی به اوج خود برسد قطعا آثار آن در زندگی افراد ساری و جاری خواهد بود.
وی در خصوص سطح کمی و کیفی برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: همیشه درصدد برگزاری مسابقات بر اساس استاندارد های پذیرفته شده بوده ایم و از این بابت خوشنودیم که توانسته ایم در طول ۲۱ سال متوالی مسابقات خوبی را برگزار کنیم، همچنین شیوه داوری در این مسابقات نیز به شیوه داوری سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است و توانسته ایم طی این مسابقات از داوران ملی و استانی بهره مند شویم.
رئیس دارالقرآن وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران سطح متسابقین را در این مسابقات بسیار خوب ارزیابی کرده و اظهار کرد: با وجود سطح بالایی در بین متسابقین نمی توان این ادعا را داشت که شرکت کنندگان در سطح ملی و کلان به رقابت پرداخته اند اما توانسته ایم در طول ۲۱ سال نفراتی را در سطح ملی و کلان معرفی کنیم. 
گفتنی است ظهر امروز بیست و یکمین دوره سراسری مسابقات  قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز آذربایجان غربی در ارومیه به پایان رسید.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه