Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین که به همراه سرگئی شویگو به منطقه تووا در جنوب سیبری سفر کرده به غواصی و ماهیگیری پرداخت. به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازیخبرگزاری صداوسیما،دفتر ریاست جمهوری روسیه از سفر رییس جمهور و وزیر دفاع این کشور به جنوب سیبری خبر داده است.ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه که در طول ایام تعطیلات تابستانی نیز مشغول برنامه‌های کاری است از ماهیگیری کوتاه در منطقه‌ای دورافتاده لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که به همراه سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه به منطقه تووا در جنوب سیبری سفر کرده به غواصی و ماهیگیری پرداخت.رییس‌جمهور روسیه دو روز پیش به ولادیواستوک پرواز کرد و سپس به منطقه امور و بوریاتیا رفت. وی سپس به جنوب سیبری رفت تا در کنار برنامه کاری ماهیگیری و غواصی کند.طبق اعلام دفتر ریاست جمهوری روسیه برنامه کاری ولادیمیر پوتین بسیار فشرده است و حتی در طول فصل تعطیلات تابستانی، لذت بردن از یک ماهیگیری کوتاه در سیبری برای شخص رییس جمهور خوش آیند می‌باشد.جنوب سیبری منطقه‌ای وسیعی است که با چین، مغولستان، و قزاقستان سرحد مشترک دارد.پوتین ترجیح می‌دهد که از تعطیلات لذت ببرد و ورزش‌های گوناگون از قبیل پیاده روی، ماهیگیری و همچنان جودو و هاکی را اجرا نماید.ولادیمیر پوتین ۶۴ ساله که در دوره سوم ریاست جمهوری روسیه قرار دارد به احتمال زیاد برای دوره چهارم در ماه مارس سال آینده نیز کاندید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند