Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله رشیدی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: برنامه های نشاط معنوی از جمله برنامه های محوری سازمان اوقاف و امور خیریه است که به منظور ایجاد اوقات فراغت سالم، ایجاد نشاط معنوی و آشنا کردن نوجوانان، جوانان و فرزندان این مرز وبوم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه های گوناگون دشمن مکار و حیله گر می طلبد که با برگزاری و انجام چنین برنامه هایی برای فرزندان ایران اسلامی، با جنگ نرم و ابتذال فرهنگی که جهت به دام انداختن بچه های ما مهیا کرده، مبارزه کنیم و این مهم فقط در سایه همکاری و هماهنگی همه نهادهای بین بخشی خصوصا نهادهایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی خدمت می کنند، امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه مسجدسلیمان بیان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی که خواسته مقام معظم رهبری است، مبارزه و کار جهادی را طلب می کند. همه ما در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان ما در نظر گرفته اند، مسئول بوده و هستیم و کوتاهی در این راه خیانت به آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب است.

رشیدی اظهار کرد: متاسفانه باید قبول کنیم که دشمن تا حدودی هم در این راه موفق بوده است. چرا که وقتی از میان معابر و کوچه های بیشتر مناطق شهرها و خصوصا مراکز استانها گذر کنیم با وضع اسفناک بی حجابی و یا بد حجابی شدید مواجه هستیم. متاسفانه خیلی جاها از فرمان و راهنمایی های مقام عظمای ولایت خارج شدیم و یا این راهنمایی ها را نادیده گرفته و به آنها عمل نکرده ایم.

وی تصریح کرد: برنامه های نشاط معنوی سازمان اوقاف و امور خیربه که برنامه های بصیرت افزایی هستند، شامل کلاس های قرآن، معارف اسلامی، پرسش و پاسخ، بیان احکام شرعی، مشاوره های گوناگون در زمینه های روانشناسی، امور اجتماعی، مشاوره وقف و احکام وقف، پخش فیلم های آموزنده و با محتوای ایرانی اسلامی در زمینه های مختلف، برگزاری مسابقات مختلف، علمی و ورزشی و در پایان هر دوره هم برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی، سیاحتی برای شرکت کنندگان در هر دوره جهت ایجاد روحیه شاد و سرزنده برای نوجوانان و جوانان عزیز ایران اسلامی است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه مسجدسلیمان عنوان کرد: لذا در پایان بر خود لازم می دانم از همه نهادها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی که در برگزاری این طرح نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجد سلیمان را یاری دادند، تقدیر و تشکر کرده و یکبار دیگر از حضور همه کسانی که دلسوز نظام هستند و دغدغه آینده جوانان این مرز و بوم را دارند، خواهش کنم که کار جهادی بیشتری انجام دهیم چرا که واقعا از برنامه پیش بینی شده ای که برای نظام اسلامی تدارک دیده شده واقعا عقب هستیم و این نگران کننده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد

ایسنا/اصفهان  مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری دومین رویداد تکیه‌گرد با محوریت تکیۀ خاتون آبادی خبر داد.

ابراهیم عمرانی، در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان که امسال با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» برگزار شد، اظهار کرد: شهر اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در زمینۀ گردشگری برخوردار است که بخش عمده‌ای از آن‌ها به حوزۀ تاریخی، فرهنگی، مذهبی و هنری مرتبط است. بخش‌ مهمی از این ظرفیت‌ها مجموعۀ تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد است که هفته فرهنگی اصفهان فرصتی را فراهم کرد تا سرزمین تخت فولاد به‌عنوان یکی سرمایه‌های عظیمِ شهر بیش از پیش معرفی شده و شناسانده شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد تلاش کرد تا رویدادی را با عنوان «تکیه‌گرد» و با تمرکز بر ظرفیت‌های این مجموعۀ تاریخی، فرهنگی و مذهبی برگزار کند.

او با اشاره به برگزاری اولین برنامۀ «تکیه‌گرد» در سال گذشته، خاطرنشان کرد: اولین برنامه از رویداد «تکیه‌گرد» سال گذشته و هم‌زمان با هفته فرهنگی، با محوریت تکیه میرفندرکسی برگزار شد، و قرار است تا دومین برنامه از سلسلۀ رویدادهای «تکیه‌گرد» نیز با محوریت تکیۀ خاتون آبادی برگزار شود که طی آن، شرکت‌کنندگان در این برنامه با روایت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری این تکیه آشنا خواهندشد.

عمرانی اضافه کرد: در حاشیۀ برگزاری دومین رویداد «تکیه‌گرد»، مسابقه عکاسی با موبایل از بناهای آرامگاهی و معماری و عناصر گردشگری تکیۀ خاتون آبادی برگزار می‌شود و در پایان نیز به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، برگزاری رویداد «تکیه‌گرد» را فرصتی مغتنم دانست و بیان کرد: این رویداد کمک خواهدکرد تا با دقتی به مراتب بیش از گذشته، به جزئیات و زوایا و ظرفیت‌های تکیۀ خاتون آبادی نگاه شود و نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد تغییر کرده و تکریم و مرمت و برجسته‌سازی تکیه‌ها رخ دهد.

به گزارش ایسنا، رویداد گردشگری «تکیه‌گرد» پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، ازساعت ۱۶ تا ۱۹ بعدازظهر، در تکیۀ خاتون آبادی برگزار می‌شود و عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. ضمن اینکه علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل