Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک ساختمان استیجاری برای استقرار مرکز تعویض پلاک و گواهینامه در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: مردم در شهرستان پلدختر با وجود جمعیت بالا برای انجام کارهای مربوط به تعویض پلاک و گواهینامه باید مسافت ۱۲۰ کیلومتری تا مرکز استان و بالعکس را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع موجب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم می شود و علاوه بر اتلاف وقت و صرف انرژی و تحمیل هزینه ایاب و ذهاب، حوادث و خطرات احتمالی جاده ای را نیز به دنبال دارد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس جلسه ای برای رفع این مشکل با فرمانده انتظامی استان لرستان تشکیل شد که متعاقب آن روز چهارشنبه در محل فرمانداری پلدختر نیز با حضور سرهنگ منوچهر مرادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، معاون فرماندار، شهردار، نیروی انتظامی و مسکن و شهرسازی برای پیگیری موضوع جلسه ای برگزار شد.

کاظمی افزود: در این جلسه مقرر شد شهرداری پلدختر ساختمانی به صورت استیجاری برای استقرار مرکز تعویض پلاک و گواهینامه به مدت ۲ سال در اختیار نیروی انتظامی این شهرستان قرار دهد.

وی گفت: در طول این مدت ساختمان رسمی و اصلی مرکز تعویض پلاک و گواهینامه با همکاری مسئولان شهرستان احداث می شود.

منبع: مهر پلدختر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رمضان مرادی ظهر دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با پلاک غیر بومی در محل پلیس راه مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران نسبت به استعلام پلاک خودرو از سامانه‌های مربوطه اقدام کردند که مشخص شد خودرو از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد سرقت شده که سریعاً مأموران راننده آن را که همان سارق بود دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرادی در پایان از شهروندان خواست: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6062102

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل ۲۳۵ نفر
  • سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد