Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اخبار حوادث چهاردهم مرداد ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.(تکمیل می شود...) -آتشآتش سوزی یک خانه
-مرگمرگ کشاورز رودسری بر اثر برق گرفتگیمرگ مشکوک مرد جوان در استخرگازِ چاه، جان 3 مقنی در روستای گل محمدیار در آذربایجان غربی را گرفت
-تصادفموتورسواری جوان قربانی بی احتیاطیمرگ عابری پیاده در رشتموتورسواری جوان قربانی بی احتیاطیواژگونی تانکر حامل مازوت در محور ازنا – دورود ‌
-تعزیراتکشف محموله طیور زنده و مواد پروتئینی غیرمجاز در سمنان و شاهرودکشف معجون توهم زا در شاهرودکشف گوشت قوچ وحشی در سربیشه
-غرقغرق شدن دو خواهردر رودخانه شاهزاده عباس رفسنجان


-آتشآتش سوزی یک خانهیک خانه ویلایی در روستای منگوده رشت در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش سوزی یک خانهیک خانه در رشت آتش گرفت.معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت امروز گفت : 11 آتش نشان با 3 خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند این آتش سوزی را در کمتر از 5 دقیقه مهار و از گسترش آن به خانه های مجاور جلوگیری کردند.شهرام مومنی علت حادثه را روشن گذاشتن اجاق گاز در مجاورت اجسام قابل اشتعال اعلام کرد و افزود : آتش به دلیل چوبی بودن خانه به سرعت به پشت بام سرایت کرد.وی با بیان اینکه در آتش سوزی یک خانه ویلایی در روستای منگوده رشت به کسی آسیب جانی نرسید گفت : خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است.

-مرگمرگ کشاورز رودسری بر اثر برق گرفتگیاتصالی پمپ آب هنگام آبیاری باغ علت این حادثه اعلام شد.کشاورز رودسری در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.فرمانده انتظامی رودسر گفت : مرد کشاورز 45 ساله اهل روستای سلاک جان رودسر هنگام آبیاری باغ کیوی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.سرهنگ پورقاسم علت مرگ این کشاورز را اتصالی پمپ آب هنگام آبیاری باغ اعلام کرد.وی از کشاورزان و شهروندان خواست هنگام استفاده از تجهیزات برقی موارد ایمنی را رعایت کنند.


مرگ مشکوک مرد جوان در استخر آبجسد این مرد جوان در حالی با دستور مقام قضایی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت که آثار خراشیدگی روی گردن، صورت و سینه اش دیده می شد.تحقیقات برای روشن شدن علت و چگونگی مرگ مرد ۲۱ ساله آغاز شده است.

گازِ چاه، جان 3 مقنی در روستای گل محمدیار در آذربایجان غربی را گرفتیکی از 5 مقنی روستا برای تمیز کردن، و افزایش آبدهی، وارد چاهی عمیق شد و پس از گازگرفتگی دومین، سومین، چهارمین و پنجمین نفر را هم برای کمک به درون کشید که این مهلکه 3 نفر را به کام مرگ کشاند و 2 نفر آخر با تلاش امدادگران شهرستان مهاباد زنده از چاه بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شدند.قربانیانِ چاه 26، 27 و 44 ساله بودند.

-تصادفموتورسواری جوان قربانی بی احتیاطیدر برخورد موتورسیکلت با نیسان وانت در جاده تالش - آستارا موتور سوار جوان جان باخت.موتورسواری جوان قربانی بی احتیاطیتصادف رانندگی در جاده تالش – آستارا یک کشته بر جا گذاشت.رییس پلیس راه استان امروز گفت : در برخورد موتورسیکلت با نیسان وانت در جاده تالش – آستارا در محدوده روستای چلونصر تالش موتورسوار 17 ساله بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.سرهنگ حسین محمد پور افزود : موتور سوار به علت توجه نکردن به جلو مقصر این حادثه رانندگی شناخته شد.

مرگ عابری پیاده در رشتشهروند 55 ساله رشتی در برخورد با مینی بوس در دم فوت کرد.مرگ عابری پیاده در رشتمردی رشتی در برخورد با مینی بوس جان باخت.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت :‌ مردی 55 ساله رشتی امروز در برخورد با مینی بوس در محله استقامت رشت در دم جان باخت.سرهنگ محمدرضا محمدی توجه نکردن راننده مینی بوس به جلو را علت این حادثه اعلام کرد.وی از رانندگان وسیله نقلیه خواست برای جلوگیری از حوادث مرگبار با دقت و توجه کافی رانندگی کرده و از حرف زدن با سرنشینان خودرو و یا تلفن همراه هنگام رانندگی خودداری کنند.

موتورسواری جوان قربانی بی احتیاطیدر برخورد موتورسیکلت با نیسان وانت در جاده تالش - آستارا موتور سوار جوان جان باخت.تصادف رانندگی در جاده تالش – آستارا یک کشته بر جا گذاشت.رییس پلیس راه استان امروز گفت : در برخورد موتورسیکلت با نیسان وانت در جاده تالش – آستارا در محدوده روستای چلونصر تالش موتورسوار 17 ساله بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.سرهنگ حسین محمد پور افزود : موتور سوار به علت توجه نکردن به جلو مقصر این حادثه رانندگی شناخته شد.
واژگونی تانکر حامل مازوت در محور ازنا – دورود ‌در این حادثه هزاران لیتر مواد نفتی مازوت در حاشیه راه وارد خاک شد. اراضی کشاورزی محل آلوده شده و به آنها آسیب وارد آمده است.
-تعزیراتکشف محموله طیور زنده و مواد پروتئینی غیرمجاز در سمنان و شاهرودماموران بازرسی دامپزشکی استان سمنان در دو ماموریت جداگانه محموله طیور زنده و مواد پروتئینی فاسد کشف کردند.وحید قدس رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان گفت: با تلاش ماموران دامپزشکی و پلیس سمنان، محموله 450 قطعه طیور زنده بدون گواهی بهداشتی و قرنطینه ای حمل از یک خودروی عبوری از شهرستان سمنان کشف و توقیف شد.به گفته وی، متخلف به مرجع قضایی معرفی و به دلیل ارتکاب به تخلف تهدید علیه بهداشت عمومی به تحمل شش ماه حبس محکوم شد.همچنین ماموران دامپزشکی شاهرود 200 کیلوگرم شنسل مرغ تاریخ مصرف گذشته را کشف کردند.محمد سلیمانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرودگفت: ماموران دامپزشکی در بازرسی از رستوران های بین راهی این شهرستان 200کیلوگرم شنسل مرغ منجمد غیرقابل مصرف مشاهده و معدوم کردند.شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی درباره عرضه محصولات دامی و حمل دام غیرمجاز به سامانه 1512 اطلاع رسانی کنند.
کشف معجون توهم زا در شاهرودماموران پلیس شاهرود در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس 9 کیلوگرم مخدر توهم زا به نام " معجون بیرجندی " را کشف کردند.فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اعلام این خبر گفت : این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بود که ماموران پلیس شاهرود این مواد را از در اتوبوس کشف و راننده 48 ساله را دستگیر کردند.سرهنگ سید مجتبی اشرفی افزود: مصرف این معجون بیشتر در جنوب خراسان رواج دارد و جزء مواد مخدر روانگردان است که به صورت کیک خوراکی و تدخین استفاده می شود .به گفته وی ، این معجون ضمن توهم زایی باعث اختلالات مغزی و ایجاد مشکلات قلبی و عروقی و تنفسی می شود .

کشف گوشت قوچ وحشی در سربیشهمقادیری گوشت متعلق به قوچ وحشی در سربیشه کشف و ضبط شد.رئیس اداره حفاظت محیط زیست سربیشه گفت: این گوشتها را مأموران یگان های حفاظت محیط زیست درمیان و سربیشه از منزل فردی در این شهرستان کشف کردند.روانان افزود: این شکارچی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
-غرقغرق شدن دو خواهردر رودخانه شاهزاده عباس رفسنجانرییس اورژانس 115رفسنجان از غرق شدن دو خواهر 10و17ساله عصر امروز در رودخانه شاهزاده عباس سرچشمه رفسنجان خبر داد.مرتضوی رییس مرکز اورژانس 115 رفسنجان از غرق شدن دو خواهر 10و17ساله عصر امروز در غرق شدن دو خواهردر رودخانه شاهزاده عباس رفسنجانرودخانه شاهزاده عباس سرچشمه رفسنجان خبر داد.وی ابراز تاسف کرد:اقدامات احیا بی نتیجه بود وهردو خواهر جان باختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است