Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@18:28:08 GMT

کشف معجون توهم آور در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۲۱۷۶

به گزارش شریان نیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر معجون بیرجندی در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی از کشف این ماده مخدر در توقیف یک‌دستگاه اتوبوس در حین عبور از این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بوده و پلیس در بازرسی از آن موفق به کشف این مخدر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی از دستگیری راننده ۴۸ ساله این اتوبوس خبر داد و افزود: پلیس در برخورد با موادمخدر و قاچاق به شدت جدی است.

وی در خصوص محموله مکشوفه گفت: تولید این معجون که عموما در جنوب خراسان رواجدارد، جزء مواد مخدر روانگردان بوده و به صورت کیک خوراکی و همچنین به‌صورت تدخین مورد استعمال قرار می‌گیرد. سرهنگ اشرفی با اشاره به آثار مخرب این معجون تصریح کرد: پس از استفاده از این معجون خطرناک مصرف کننده دچار توهم و اختلالات مغزی و توهمات زمانی و مکانی شده و مشکلات قلبی عروقی و تنفسی نیز از عوارض متعدد این مخدر خطرناک است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین از توقیف یک دستگاه نیسان با ۲ تن خمیر گل سازی که به صورت قاچاق از نیشابور به مقصد کرج بارگیری شده بود، خبر داد.

وی از دستگیری راننده 38 ساله این خودروی نیسان توسط پلیس شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: ارزش این محموله قاچاق 100 میلیون ریال است.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده‌هایی در خصوص این کشفیات خبر داد و افزود: این قاچاقچیان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان