Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه عمان، وزارت اوقاف و امور دینی عمان از آغاز نام‌نویسی در برنامه اینترنتی «آموزش از راه دور قرآن» برای همه گروه‌های سنی از امروز، شنبه 14 مردادماه خبرداد و اعلام کرد: نام‌نویسی در این برنامه تا هشتم شهریورماه ادامه دارد و کلاس‌ها از 13 شهریور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از تکنولوژی‌های روز برای امر آموزش قرآن، ارتباط با حافظان برای تثبیت آیات حفظ شده و ایجاد فرصت و زمینه برای تازه‌مسلمانان به منظور آشنایی با قرآن، احکام، تلاوت و حفظ آن، از ویژگی‌های این برنامه اینترنتی آموزش قرآن است.
طرح «آموزش از راه دور قرآن» که نخستین طرح در نوع خود در سطح کشور عمان است، به قرآن‌آموزان این امکان را می‌دهد که در محل حضور خود به فراگیری قرآن بپردازند و همچنین، این امکان را برای معلمان فراهم می‌کند که به صورت غیرحضوری به آیات حفظ شده توسط قرآن‌آموزان گوش دهند و دروس تدریس‌شده را تمرین کنند.همچنین، معلمان می‌تواند از طریق این برنامه اینترنتی و با بهره‌گیری از ابزارها و فن‌آوری‌های الکترونیکی به صورت غیرحضوری به امر تدریس قرآن بپردازند.
این برنامه از سه سال پیش با هدف نشر فرهنگ اسلامی، آسان‌کردن حفظ قرآن کریم به ویژه برای جوانان و نوجوانان و تشویق آنها به تدبر در آیات قرآن، تجوید و حسن تلاوت آن و نهادینه‌کردن ارزش‌های والای اسلامی راه‌اندازی شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت :همزمان با گرامیداشت هفته مقام والای معلم ، نخستین بازرسی و پایش خانه‌های محیط زیست کشور با حضور رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استان گیلان آغاز شد.


حمزه عشوری گفت : خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو ، بحث و مطالبه گری است که منجر به افزایش دانش محیط زیستی مردم می شود و موجب حفاظت از محیط زیست می گردد.

وی افزود: در پایش‌های صورت گرفته که با حضور رعنا محمدی رئیس گروه آموزش همگانی دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان و رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از خانه‌های محیط زیست شرق گیلان در شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود ، رودسر و املش انجام گرفت،فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی مدیران خانه‌های محیط زیست از ابتدای افتتاح تاکنون مورد بررسی و‌پایش قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود : در این نظارت میدانی همچنین از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و زیرساخت‌های ۵ خانه محیط زیست در استان گیلان بازدید گردید و با گروه‌های مخاطب برنامه‌ها ،گفتگو‌ و تبادل نظر صورت گرفت.

عشوری اظهار داشت : مهمترین مساله برای ایجاد خانه های محیط زیست، آموزش همگانی و شناخت حفاظت محیط زیست است تا برای انجام هر اقدامی، مردم به شناخت و آگاهی در این زمینه برسند.

وی افزود : خانه های محیط زیست کمک می کنند تا آحاد مختلف مردم در این خانه ها حضور یابند و برنامه های آموزشی را بصورت عمومی و تخصصی فرا بگیرند و  با فعالیت های زیست محیطی انجام گرفته بوسیله خادمین مردم در دولت  مطلع شوند.

لازم به ذکر است که در کشور حدود ۲۵۰۰ و در  استان گیلان ۲۲ خانه محیط زیست افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند