Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامند هاشمی‌زاده گفت: در 4 ماه گذشته همه اقدامات اولیه برای تعیین پیمانکاران انجام شده و کار به تازگی آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرامند هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره سرانجام اعتبارات 93 هزار میلیاردی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار داشت: بخشی از این اعتبارات مشمول خطوط انتقال آب است که در طرح‌های خط غدیر، خط جنوب شرق، خط شمال شرق و شمال توسط سازمان آب و برق خوزستان انجام می‌شود و آب در دروازه شهرها تحویل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش دیگری از این اعتبارات نیز به شرکت آب و فاضلاب خوزستان تخصیص داده شده تا شبکه آب 54 شهر تحت پوشش خود را ترمیم، بازسازی و اصلاح شبکه را انجام دهد. بخشی از اعتبارات نیز به شرکت آب و فاضلاب اهواز جهت نوسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب می‌رسد تا در سه سال کار را به سرانجام برساند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه 1200 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب اهواز تأمین شده است، گفت: سازمان آب و برق خوزستان به همراه شرکت‌های آب و فاضلاب خوزستان، اهواز و روستایی باید این 93 هزار میلیارد ریال را در 3 سه سال برای نوسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب استان هزینه کنند.

وی بیان کرد: برای تأمین این اعتبارات موافقت نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو به امضا رسیده و سازمان برنامه و بودجه از 93 هزار میلیارد تومان اعتبارات کلی این طرح، 31 هزار میلیارد ریال برای سال 96 بین سازمان آب و برق و 3 شرکت آب و فاضلاب فعال در خوزستان تقسیم شده است.

هاشمی‌زاده با بیان اینکه پس از موافقت نامه اعتبارات تخصیص داده شده، عنوان کرد: پس از تخصیص اعتبار براساس صورت وضعیت کار پیمانکاران، چِک‌های برای وصول مطالبات صادر می‌شود. در 4 ماه گذشته همه اقدامات اولیه برای تعیین پیمانکاران انجام شده و کار به تازگی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: به توجه به اینکه کار شروع پروژه به تازگی انجام شده، هنوز پیمانکاران صورت وضعیت خود را ارائه نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد