Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل قم با تاکید بر مخالفت اتحادیه با ایجاد شهرک خودرویی و جمعه بازار خودرو در قم گفت: نمایشگاه‌داران خودرو مخالف اجرای این دو طرح هستند چراکه هیچ کدام از شرایط مورد نیاز برای ایجاد نمایشگاه در این دو طرح رعایت نشده است.

فریدون عطارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با انتقاد از راه‌اندازی جمعه بازار خودرو و شهرک خودرو در قم توسط شهرداری اظهار داشت: نمایشگاه‌داران خودرو مخالف اجرای این دو طرح هستند چرا که هیچ کدام از ضوابط و شرایط مورد نیاز برای ایجاد نمایشگاه در این دو طرح در نظر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم با بیان اینکه دوری مکان جانمایی شده، نبود امکانات لازم و مسایلی از این دست مهم‌ترین علل مخالفت اتحادیه با این موضوعات است افزود: اتحادیه معاملات اتومبیل و نمایشگاه داران هیچ موافقتی برای مکان و بنای احداثی شهرک خودرو ندارند.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین مشکلات جمعه بازار خودرو استاندارد نبودن فضا، نوع معاملات و تنظیم قولنامه، فقدان کار‌شناس و قیمت گذاری مناسب است که در‌‌ نهایت این مسایل به ضرر مردم است.

عطارد با بیان اینکه از طرف اتحادیه پیگیر طرح جمعه بازار خودرو هستیم خاطرنشان کرد: مطمئنا در چنین معاملاتی خودروهایی که در بازار به فروش نمی‌رسند و مشکل دارند در این مکان عرضه می‌شوند و مردم پس از خرید نمی‌توانند پیگیر باشند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم در ادامه به فعالیت 500 واحد نمایشگاه اتومبیل در قم اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد تنها 240 واحد دارای پروانه هستند مابقی غیرمجاز هستند که مشکلات زیادی هم برای مردم ایجاد کرده‌اند.

وی در واکنش به این مطلب که شهرداری شهرک خودرو را برای جمع آوری صنوف مزاحم در شهر راه اندازی می‌کند گفت: نمایشگاه‌های اتومبیل به هیچ عنوان در زمره صنوف مزاحم نیستند، در همه شهر‌ها نمایشگاه‌ها در بهترین نقاط شهر فعالیت دارند و در واقع می‌توان نمایشگاه‌های اتومبیل را یکی از زیبایی‌های شهر دانست.

عطارد با تاکید براینکه لیست واحدهای نمایشگاهی غیرمجاز به مراجع ذیربط اعلام شده است تصریج کرد: عدم پاسخگویی مناسب، نبود خدمات پس از فروش مناسب برای مشتریان، نارضایتی مشتری و تعداد بالای شکایات از این واحد‌ها از موضوعات مهمی است که نیازمند تسریع در رسیدگی به وضع این واحد‌ها است.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز