Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال بانوان باشگاه هدف جاوید بندر امام خمینی به فستیوال استان خوزستان اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، فستیوال استعدادیابی فوتسال بانوان استان خوزستان در رده های سنی زیر 14سال،13سال،12سال و 11سال، 27 مرداد ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، برای اولین بار یک تیم فوتسال بانوان به نام باشگاه هدف جاوید از بندر امام خمینی در این فستیوال حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضاء و بازیکنان تیم فوتسال باشگاه هدف جاوید بندرامام عبارتند از:

-مدیرعامل: فلاحی

-سرمربی و مربی :خانم ها بلجور و شریفی

-کادرفنی:خانم ها حسینی و دولت

-بازیکنان:

-غزل فرحانی، مهلا آدمی، پگاه مسعودی، رقیه عساکره، پریماه سیاست، مهشید مستطائی، ارغوان صیدی، فاطمه عتیقی، فاطیما احمدی، مبینا سالمی، زهرا حسینی، رمیصا سرلک، زهرا یوبیان، سوگند کرمیانی، فاطمه مجدمی، ریحانه عساکره، احلام موسوی، مرضیه عیدانی، نرگس حبیبی، ابتسام موسوی و آیدا حاتمی.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملیات اعزام زائران عمره مفرده از دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و عملیات برگشت زائران هم از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی در سراسر کشور ۵ هزار و ۷۲۰ زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۵۰ درصد این زائرین در قالب ۲۲ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین عمره مسن هستند خدمات ویژه‌ای از نظر ویلچر و تکریم زائرین در فرودگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون زائر به عتبات عالیات و امامن مقدسه از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) سفر خود را انجام دادند.

چلندری در خصوص وضعیت تاخیر پرواز‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده، اما تاخیرات دو بخش است بخشی مربوط به تاخیرات عملیانی است و بخشی دیگر مربوط به شرایط جوی است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاخیر پرواز مربوط به شرایط جوی را کاری نمی‌توان کرد، اما تاخیر‌های عملیاتی هماهنگ شده از هواپیمای جایگزین استفاده شود.

وی گفت: اگر پروازی تاخیر داشته باشد در ترمینال سلام ظرفیت استراحت حدود هزار نفر فراهم است و اگر تاخیر بیشتر از ۶ ساعت شود قطعا به هتل انتقال پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار