Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:40:46 GMT

12 نفر مددجو به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۴۱۴۹

12 نفر مددجو به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند+تصاویر

در راستای اجرای طرح جوادالائمه (ع) تعداد 12 نفر از مددجویان برای بازگشت به زندگی سالم به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسراب خبر، به همت سپاه پاسداران شهرستان قروه طرح قرارگاه جوادالائمه (ع) در این شهرستان و به صورت پایلوت در یکی از روستاهای توابع شهرستان قروه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با اشاره به اهداف اجرای طرح جوادالائمه (ع) اظهار داشت: فعالیت این قرارگاه در راستای رفع مشکل اعتیاد و محرومیت‌زدایی در روستای مالوجه است.

وی افزود: افرادی که امروز به کمپ ترک اعتیاد منتقل می شوند از تمامی خدماتی که برای ترک اعتیاد لازم و ضروری است برخوردار هستند و از این بابت هیچ هزینه ای نیز توسط این افراد پرداخت نمی شود.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: این افراد طی دوره 28 روزه در کمپ ترک اعتیاد مراحل سم زدایی و بازگشت به زندگی عادی را سپری خواهند نمود و پس از خروج از کمپ ترک اعتیاد بر اساس توانمندی های خود وارد بازار کار می شوند.

شعبانی ادامه داد: در این خصوص با برخی کارآفرینان موفق و واحدهای تولیدی و صنعتی رایزنی ها صورت گرفته است و کارآفرینان برای جذب هر کدام از این افراد و بکارگیری آنان وام قرض الحسنه دریافت می نمایند.

شعبانی افزود: برای اجرای این طرح، 220 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که 110 میلیون دریافت کرده‌ایم و مابقی آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد