Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به کوتاهی انقلابیون در معرفی شهدا به مردم اشاره کرد و گفت: برخی در ایام انتخابات به دنبال تطهیر منافقین دهه ۶۰ بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت‌الله لطفیدر گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبریتهران نیوزاظهار داشت: برنامه‌ریزی، ساماندهی، مدیریت و برگزاری مراسم‌های عمومی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مرجع قانونی برگزاری و برنامه‌ریزی مراسم‌های عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برعهده این نهاد است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای از نهادهای فرهنگی و تشکٖل‌هایی است که عضو این شورا هستند. ما جلساتی با عنوان مجمع نمایندگان داریم که حداقل ۴ یا ۵ سازمان به آن دعوت می‌شوند. در واقع برگزاری مراسم‌ها یک کار و خرد جمعی است که البته سیاست‌گذاری‌های آن در قالب تشکیلات شورای تبلیغات انجام می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم‌چنین عنوان کرد: آن‌چه که برای ما به عنوان یک مدال افتخار و امیدی برای ادامه مسیر محسوب می‌شود، فرمایش رهبر معظم انقلاب در تمجید از این شوراست که فرمودند «مجموعه‌ای می‌باشد که براساس نیاز واقعی و صادقانه تشکیل شده است. لحظه‌شناسی، تشخیص نیاز متناسب با لحظه و اقدام و عمل برحسب موارد لازم از دیگر ویژگی‌های این نهاد است».

لطفی در ادامه دو ویژگی زمان‌شناسی و حرکت در مسیر درست را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت داد و افزود: راهپیمایی ۲۳ تیر سال ۷۸ در برابر قائله ۱۸ تیر در واقع از تصمیم‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که البته صاحبان اصلی آن، خود مردم هستند و ما افتخار خدمت به‌ آن‌ها را داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه بی‌بدیل ۹ دی ۸۸ در برابر فتنه استکباری و پیچیده یکی دیگر از اقدامات و حرکت‌های انقلابی این نهاد است. رقم خوردن این حماسه حاصل تدابیر و تصمیمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که اعلام عمومی شد و مردم ما با عشق عاشورایی و اقدام ولایی‌شان به میدان آمدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ارتباط با اقدامات این شورا در راستای شناساندن شهید و جلاد به مردم بیان داشت: دهه ۶۰ در واقع دهه تثبیت نظام است. رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی فرمودند که جای جلاد و شهید نباید عوض بشود.

لطفی اضافه کرد: ما دو نکته را در دستور کارمان قرار داده‌ایم. نخست بررسی دهه ۶۰ و معرفی آن به مردم است. رهبر معظم انقلاب این بحث را در فضای انتخاباتی مطرح کردند چرا که برخی قصد تطهیر منافقین را داشتند.

وی تاکید کرد: برخی از مسئولان داخلی افرادی را پاک می‌دانستند که در شرایطی که ۵ استان ما یا اشغال شده بود و یا در معرض اشغال قرار داشت، با ۱۷ هزار نیروی مسلح و حداقل ۷۰ هزار هوادار با جمهوری اسلامی اعلام جنگ کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما در معرفی انقلاب اسلامی و شهدا کوتاهی کردیم. ما از امسال به تبیین جدی‌تر هفته حقوق بشر آمریکایی پرداختیم و در سال‌های آینده نیز به همین منوال ادامه می‌دهیم. روز حقوق بشر آمریکایی ثبت شده اما به دنبال ثبت هفته حقوق بشر آمریکایی هستیم.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز آماده شویم چرا که مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی به جلوگیری از عدم تحریف جایگاه جلاد و شهید کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد