Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتقای دانش و آشنایی تجار و بازرگانان، بنگاه های اقتصادی، صاحبان صنایع و مشاغل با روش های تامین مالی طرح های سرمایه گذاری،از اهداف این گردهمایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی، ارتقای آگاهی علمی و آشنایی تجار و بازرگانان، بنگاه های اقتصادی، صاحبان صنایع و مشاغل را از جمله اهداف برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با روش های تامین مالی طرح های سرمایه گذاری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صمدی افزود: مباحث این دوره با حضور دکتر پیمان مولوی از اساتید برجسته اتاق ایران که دارای تخصص دکترای مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و موسسه آموزش عالی آزاد نگاره، کارشناس ارشد حسابداری و اقتصاد مالی از انگلستان، مدرس و سخنران بین المللی در حوزه های تامین مالی بین المللی و جذب سرمایه گذاری است، برگزار شد. رییس موسسه پژوهشی اتاق ایران و اتاق بازرگانی خراسان شمالی به شرکت کنندگان در پایان این دوره، گواهینامه آموزشی اعطا می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی کارکنان وظیفه از آموزش‌های طرح سرباز ماهر

زنجیری مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه استان از آموزش‌های طرح سرباز ماهر در بهمن بهره‌مند شدند، گفت: در این طرح نیرو‌های پادگان امام رضا (ع) و محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار می‌گیرند.

او افزود: آموزش‌های طرح سرباز ماهر در ۴ دسته مهارت‌های زندگی، آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای ارائه می‌شود.

زنجیری اظهار کرد: در بحث مهارت‌های زندگی سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح آموزش داده می‌شود.

مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی عنوان کرد: در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی سرفصل‌هایی همچون کلیات آشنایی با برنامه‌ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره مندی کارکنان وظیفه از آموزش‌های طرح سرباز ماهر
  • خراسان شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • رشد بیش از ۲ برابری اعطای کارت بازرگانی در قزوین
  • استفاده ۲ پروژه راهسازی خراسان شمالی از ظرفیت ماده ۵۶
  • آشنایی با موزه سیر تاریخ تمدن خراسان جنوبی
  • کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در خراسان شمالی تامین است
  • اقلام اساسی نوروز در خراسان شمالی تامین شده است
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم