Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شما حاضريد براي خريد يک ميتسوبيشي تقويت شده و تميز اي ايکس، مدل سال 2006 چه هزينه اي پرداخت کنيد؟ 50 هزار دلار؟ 60 هزار دلار؟ فکر مي کنيد چنين خودرويي چقدر مي ارزد؟

اخيرا چنين خودرويي در سايت EBAY به قيمت 137954 دلار به فروش رسيده است، اين نسخه خاص توسط نمايندگي ميتسوبيشي در شهر جنوبي و ساحلي کوستا مسا در ايالت کاليفرنيا در حراجي شرکت داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با در نظر گرفتن قيمت 37 هزار دلاري خودرو در آغاز زمان عرضه، اين قيمت 6 رقمي فوق العاده به نظر مي رسد. اين خودرو حتي از آخرين نسل اولوشن آي ايکس نيز گران تر به فروش رفت.
در حراج مذکور بيش از 80 درصد خريداران براي اين خودرو قيمت پيشنهاي خود را مطرح کردند که در انتها اين آي ايکس تقويت شده به قيمت 76400 دلار به فروش رسيد.

به نظر شما چه چيزي سبب فروش عالي اين خودرو از طريق دنياي مجازي شده است؟
بد نيست بدانيد که بسياري معتقد اند که نسخه اولوشن آي ايکس ميتسوبيشي جز معدود خودروهاي تقويت شده واقعي است. در حقيقت بسياري اين خودرو را آخرين نسل از سري کلاسيک لنسر EVO مي دانند.

اين مدل در زير کاپوت خود از يک موتور توربوشارژ 2 ليتري بهره مي برد که مي تواند 286 اسب بخار (213 کيلووات) قدرت و 391 نيوتن متر (289 پوند فوت) گشتاور توليد کند.
انتقال قدرت نيز از طريق يک گيربکس شش سرعته دستي صورت مي گيرد. اين مدل از ويژگي هايي مانند سيستم تهويه مطبوع، سيستم قفل مرکزي و حتي گارانتي برخوردار است.

براي افرادي که مايل نيستند اين حجم از پول را براي يک لنسر تقويت شده هزينه کنند، نمونه هاي کارکرده ي ديگري از اين خودرو نيز در بازار موجود است که قيمت آن ها در حدود 20 هزار دلار است. البته نسخه نهايي اولوشن (تقويت شده) لنسر ايکس ميتسوبيشي را نيز مي توان با کمي هزينه بيشتر در بازه قيمتي 38 هزار دلار خريداري کرد.

هرچند که نسخه هاي تقويت شده يا اولوشن ميتسوبيشي بسيار عالي بوده اند ولي متاسفانه توليد آن ها متوقف شده است. شرکت ژاپني ميتسوبيشي هيچ برنامه اي براي احياي نسخه هاي اوو (Evo) در کلاس سدان هاي اسپرت ندارد ولي در عوض به دنبال توليد اين نسخه ها در کلاس خودروهاي شاسي بلند و نيم شاسي است. شنيده مي شود که اين کمپاني خودروساز قصد دارد نام اوو (Evo) را در قالب شاسي بلندهاي اسپرت تجديد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران