Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@11:34:40 GMT

معرفی اعضای رده‌بالای جدید برای بنیاد لینوکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۵۲۳۳

معرفی اعضای رده‌بالای جدید برای بنیاد لینوکس



به‌تازگی بنیاد لینوکس به‌صورت رسمی از فهرست ۱۷ عضو جدید خود رونمایی کرده است که همگی این اعضاء به‌عنوان اعضای رده‌بالا و در حقیقت رده نقره‌ای این بنیاد به‌حساب می‌آیند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی linuxfoundation، بنیاد لینوکس به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی جهانی که نوآوری جمعی را از طریق خدمات متن‌باز خود تشویق می‌کند، اخیراً اعلام کرده که ۱۲ سازمان دیگر نیز به‌عنوان اعضای درجه دوم، به لیست این سازمان افزوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خصوص فلسفه وجودی و عملکرد بنیاد مزبور، گفتنی است که این سازمان، تاکنون در زمینه پشتیبانی از بزرگ‌ترین نوآوری‌ها در زمینه فناوری، کمک شایان توجهی کرده و در عین حال نیز نوآوری‌های اختصاصی خود را از طریق همکاری و راهبری خدمات متن‌باز تسریع کرده است.

به عنوان نمونه می‌توان گفت که این سازمان با پشتیبانی از اعضای خود، پروژه‌های متن‌باز بسیاری را در زمینه‌های مختلف از جمله شبکه، امنیت، خدمات ابری و ... میزبانی و حمایت کرده است.


مؤسسان و مدیران این سازمان معتقدند که با توجه به این شرایط و نیز سیاست‌های در پیش گرفته شده، خود موجب پیشرفت فناوری در جهان و منفعت بردن افراد و سازمان‌ها به‌صورت همزمان شده‌اند.

جیم زمین به‌عنوان مدیر اجرایی این سازمان در این‌‌باره بیان کرد که: «ما مفتخریم که به‌تمامی اعضای نقره‌ای جدید افزوده شده به بنیاد لینوکس -که در حال همکاری قابل توجه در پروژه‌های متن‌باز هستند- خوش‌آمد بگوییم.»

مطابق اخبار منتشره در رسانه‌ها، این اعضای جدید شامل کمپانی‌های Applatix، Buoyant، CloudByte، DriveNets، Flexera Software، Giant Swarm، InfoSiftr، Infosys، Kasten, Inc، Kublr، McAfee، Palo Alto Networks، Revelry Labs، SmartLink Lab، WSO2 و Xiamen Anne Co Ltd هستند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم