Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صفر معراجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، اظهار کرد: گنبد جدید حرم امام حسین (ع) در حال ساخت است و سند افتخار به خریداران این خشت ها اعطا می شود.

به گفته وی؛ خشت های طلا که هر عدد آن 2 میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارد بر روی گنبد جدید سید و سالار شهیدان در کربلا نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان از جمع آوری حدود 400 میلیون تومان از نذورات نقدی و غیر نقدی مردم گلستان در ستاد عالی اربعین صدور پروانه موکب ها را انجام می دهد که تاکنون 5 پروانه برای استان صادر کرده و 2 پرونده دیگر در کمیسیون عالی در حال بررسی است 4 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 50 درصد رشد را نشان می دهد.

وی، افزود: امسال 38 نفر نیروی متخصص سنگ کار، آرماتوربند، ایزوگام کار و نانوا از استان گلستان به نجف اشرف اعزام شدند و یک ماه در صحن مبارک حضرت زهرا(س) مشغول به کار هستند.

به گفته وی؛ درب حرم امامین جوادین توسط مردم استان گلستان ساخته شده و اردیبهشت ماه در کاظمین نصب و نیمه شعبان به روی زوار باز شد.

معراجی با اعلام اینکه امسال موکب های مراسم اربعین صاحب پروانه و شناسنامه دار می شوند، تصریح کرد: ستاد عالی اربعین صدور پروانه موکب ها را انجام می دهد که تاکنون 5 پروانه برای استان صادر کرده و 2 پرونده دیگر در کمیسیون عالی در حال بررسی است.

وی ادامه داد: پروانه موکب ها موقت و یک ساله است و در صورت تایید عملکردشان در سال جاری برای 5 سال دیگر تمدید می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان، خاطر نشان کرد: تسهیل در انتقال بار موکب ها، عدم دریافت هزینه حق گمرک و دادن ویزای رایگان برای برخی از خدمه موکب ها از مزایای شناسنامه دار شدن موکب های اربعین است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی